"השמעיני את קולך"

"הלב שלי נקרע": האח של שמעון ז"ל זעק בדמעות • תיעוד

במסע לווית הנער שמעון הלר ז"ל, שיצאה לפנות בוקר מ'שמגר', האח הספיד אותו בדמעות ובזעקות; "השמעיני את קולך, הלב של כולנו נקרע עכשיו, זה כמו מה שהיה עם אבותינו במצרים". צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האחים בלוויה (צילום: מוישי, ז')

לאחר שחרור גופת הנער שמעון הלר ז"ל, שטבע אתמול בנחל פרת הסמוך לירושלים. נערכה הלוויתו קורעת הלב - בשעת ליל מאוחרת (שלישי) בבית ההלוויות שמגר בירושלים.

כזכור, בארגון זק"א תל אביב דיווחו כי בפרקליטות מחוז ש"י התעקשו שלא לאפשר את שחרור הגופה, למרות חוות דעת של המכון לרפואה משפטית באבו כביר. כאמור, לאחר מאמצים רבים הגופה שוחררה לקבורה בשעת לילה מאוחרת.

במסע הלוויה קורע הלב, נעמדו אחיו של שמעון ז"ל עם האב לצד המיטה, כאשר הבן הבכור, נחמן, פתח בהספד בשם כל המשפחה.

"השמעיני את קולך.. כי קולך ערב", פתח ר' נחמן את ההספד על אחיו הקטן, "כל הלב, הלב שלי נקרע, כל הלבבות".

לאחר מכן, עבר האח לתקוף את המשטרה; "אתמול מה שהיה, כתוב במצרים, שלקחו את האישה שילדה ושמו את הבן שלה ללבנה והכניסו את זה לקיר - זה מה שהיה אתמול עם המשטרה", אמר האח ופתח בקריאת - "אנא ד' הושיעה נא".

"ויצעקו אל ד' בצר להם", המשיך האח בהספד, "כשהשם הוציא את עם ישראל ממצרים, זה מה שאנחנו מרגישים, בואו נצעק להשם עכשיו כולם ביחד", אמר האל לקול בכיות בני המשפחה.

כזכור, הבחור הצעיר, שיצא עם חבריו לטיול 'בין הזמנים', נפל מסיבה שאינה ברורה למעמקי הנחל, ואותר לאחר סריקות שנערכו במקום, כשהוא חסר הכרה.

בהמשך מסוק הטיס את הנער לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, תוך כדי ניסיונות החייאה כושלים, שם נקבע באופן רשמי דבר פטירתו המצערת.

שמעון, בנם של הרב נתן ומרת שרה מאטיל הלר, גדל בתורה ויראת שמים בתלמוד תורה 'נחמת ציון' וישיבת 'חכמה ודעת' של קהילת שובו בנים.

חבריו סיפרו ל'כיכר השבת': "שמעון היה בחור חביב באופן מיוחד, כולם אהבו אותו בגלל המידות הטובות שהיו לו. אנחנו לא מעכלים שהוא איננו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר