יום ההסתלקות

תיעוד: כך ציינו בקאליב את פטירתו של האדמו"ר זצוק"ל

בחצר הקודש 'קאליב' ציינו השבוע את יום הסתלקותו השני של האדמו"ר זצוק"ל שנפטר לפני שנתיים לאחר שנים רבות של הנהגה ואדמו"רות, במעמד רבנים ואדמו"רים (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מקאליב עם הראשל"צ הגרש"מ עמאר (צילום: שוקי לרר)

בחצר הקודש 'קאליב' ציינו השבוע את יום הסתלקותו השני של האדמו"ר זצוק"ל שנפטר לפני שנתיים לאחר שנים רבות של הנהגה ואדמו"רות.

לרגל ההילולא עלו החסידים בראשות האדמו"ר לקברו בהר המנוחות בירושלים, שם נערכה עצרת תפילה מיוחדת בראשות רבנים ואדמו"רים, ולאחר מכן בשעות הערב התאספו כלל החסידים לסעודת הילולא ו'טיש' מיוחד שערך הרבי בבית המדרש המרכזי ברחוב חנה בירושלים.

בעריכת ה'טיש' השתתפו בין היתר הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר, האדמו"ר משומרי אמונים, האדמו"ר מקרעטשניף סיגעט, האדמו"ר מסקולען י"ם, האדמו"ר מנדבורנה י"ם, והרבנים הגאונים הרב שמואל אליעזר שטרן, הרב נתן לנדמן, רב העיר חולון, והרב משה נחשוני מרבני העיר ראשון לציון.

את המשא המרכזי נשא כמובן הרבי שהדגיש בדבריו את חשיבות המשכיות הדרך של הרבי זצוק"ל, כאשר בנוסף ביקש מכלל המשתתפים להתחיל בלימוד סדר המשנה לעילוי נשמתו של בעל ההילולא, תוך שהוא אף כיבד את דיין החסידות בהתחלת המשנה הראשונה במסכת ברכות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר