שנאה מחרידה

המאבטח לילד החרדי: "אם היה אפשר הייתי שוחט אותך"

אירוע חמור, שכלל איום מפורש ברצח על ילד חרדי, במרכז ירושלים: ילד שדרדר פח בוער למרכז ציר התנועה הסואן, נתקל במאבטח של משרד החינוך, שחשף את שנאתו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: ידידיה אפשטיין, 'ידיעות מהשטח' / חיים גולדברג, כיכר השבת)

צעיר המועסק כמאבטח על ידי משרד החינוך, נצפה אחר הצהריים (חמישי) מאבד עשתונות מול הפרת סדר וחסימת כביש, עד כדי איום מפורש ברצח על ילד חרדי.

האירוע החמור התרחש, בעיצומה של הפגנת מחאה שערכו עשרות בני אדם, סמוך לבנין של משרד הרווחה, ברחוב שבטי ישראל בירושלים, בעקבות מעצרה של המשפחה ב'גאולה'.

כוחות משטרה שהגיעו למקום, כדי לפתוח לתנועת כלי רכב את הציר המרכזי שנחסם על ידי פחים בוערים וצעירים משולהבים, פינו את המפגינים לצד הדרך, ועכבו כמה מהם.

לאחר שהפרת הסדר פוזרה והשוטרים המשיכו בדרכם, שבו למקום ילדים והפגינו בצומת המוכרת. בשל העובדה כי לא נכחו במקום לובשי מדים, נכנסו לתמונה מאבטחים, העובדים במשרד החינוך הסמוך.

אלו החלו לפנות את הכביש, וכאשר מי מהילדים הצליח לדרדר פח אשפה בוער למרכז הכביש, פנה אליו אחד המאבטחים ואמר לו בהתפרצות זעם מסוכנת: "אם אני בלי החולצה הזו (של משרד החינוך) - אני שוחט אותך".

הילד, שנראה למוד בהפגנות והפרות סדר, לא נבהל מדברים קשים אלו, וצעק לעבר המאבטח המתרחק: "לך לך. לך תביא סכין, נראה אותך...".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר