הבושה של שאמה

נמצא המניע לפשע השנאה ברמת גן: יום השואה

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, ערך קישור מקומם בין ציור צלבי הקרס והנחת מיצג ערימת הנעליים בפתחה של חנות בבעלות חרדית, לפתיחתה ב'יום השואה' • צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דברי שאמה, הערב (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי. תמונה: Moshe Shai/FLASH90)

"הוא פתח את החנות ביום השואה" - זה מה שהיה לראש עיריית רמת גן לומר, בין היתר, על פשע השנאה שאירע בעירו, בציור צלבי הקרס והנחת מיצג ערימת הנעליים בפתחה של חנות בבעלות חרדית.

כזכור, לפנות בוקר (חמישי) אלמוני צייר צלבי קרס על חנות יינות ברחוב שדרות ירושלים בעיר רמת גן, ואף הניח ערימת נעליים המסמלת את מוראות מחנות ההשמדה הנאציים.

פשע שנאה מחריד זה, בחנות "יין כשר אור הגנוז" של אמנון גולדיס, עורר תגובות גינוי רבות, והמשטרה אף דיווחה כי היא "פתחה בחקירה, עם קבלת דיווח על האירוע".

הערב, במהלך מפגש 'זיכרון בסלון' בעיר, לצד ניצולי שואה, נשאל ראש העיר על תגובתו למקרה הקשה, ואמר את הדברים הבאים: "אלו מעשים מגונים, ווידאתי שהמשטרה תחקור ותמצה את הדין, אך בעלי עניין המנסים להתסיס ולייצר מלחמת דת באופן עקבי וסדרתי, מנסים לשטוף את דעת הקהל שזו היתה התקפה על בעל החנות החרדי".

"מנגד", ערך כרמל שאמה הכהן קישור מקומם, "בידי המשטרה עדויות שחנות היינות המשיכה למכור גם אחרי כניסת יום השואה, אתמול בערב".

פשע השנאה (באדיבות המצלם)

ראש העיר הוסיף: "לא נקבל ריסוס צלבי קרס בשום אופן, אך מוטב שנכבד כולנו, באופן מלא ובדקדקנות, את הימים הקדושים והכואבים לזיכרון השואה וחללי צה"ל".

"כמו שכולנו, ובטח אדם חרדי, לא נרצה לראות מכירת יינות לאחר כניסת יום הכיפורים, כך כולנו ובטח שורד שואה עלולים להיפגע מחנות המוכרת יינות ושאר משקאות לחגיגות ומסיבות ביום השואה", אמר שאמה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר