שוד בנווה יעקב

שני ערבים שדדו חרדים באלימות - ונעצרו; מעצרם הוארך

המשטרה עצרה שני צעירים ערבים, החשודים כי ביום חמישי האחרון, תקפו ושדדו באלימות צעירים חרדים, בצומת נווה יעקב בירושלים; בית המשפט השלום האריך את מעצרם בשלושה ימים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר. אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

המשטרה עצרה שני צעירים ערבים שעל פי החשד שדדו באלימות צעירים חרדים ביום חמישי בצומת נווה יעקב בירושלים, תקפו אותם ושדדו מהם שעון. מעצרם של החשודים הוארך אמש (מוצאי שבת) בבית משפט בשלושה ימים.

במהלך הדיון, סיפר נציג המשטרה כי הם מבקשים הארכת מעצר של חמישה ימים. "מדובר בתיק שוד שאירע בלילה בין חמישי לשישי. במהלכו המשיבים יחד עם אחרים נגשו לבחור יהודי שעמד בצומת נווה יעקב ועוד בחור אחד, במהלך חילופי דברים בין הקרבן למשיבים ירדו מהרכב עקמו את היד שלו ודחפו אותו וגנבו שעון בשווי 1,200 שקל.

"חבר של הקרבן שנכח במקום הספיק לצלם את מס' לוחית זיהוי של הרכב שנמלט מהמקום. כעבור כמה שעות המשטרה הגיעה לבעלי הרכב. עצרו אותו – המשיב 1 (עבדאל רחמאן טוויל). המשיב 2 (מאג'ד ברקאן) זימנו לחקירה הגיע לתחנה, נחקר".

נציג המשטרה הוסיף כי שני המשיבים קושרים עצמם לאירוע. "זה אירוע חמור בו נתקפו ונשדדו חפים מפשע", הוא ציין ופירט את פעולות החקירה שנותרו למשטרה לעשות.

עו"ד מוחמד חליילה המייצג את החשוד הראשון עבדאל רחמאן טוויל, אמר כי "אנו מדברים על משיב צעיר בן 19. אמנם הרכב שלו ואין חולק שהמשיב 1 לא נהג ברכב אלא היה במושב ליד מושב הנהג כך שאי אפשר לטעון שהוא נסע ברכב, נהג או עצר אלא סך הכל ישב ברכב. המשיב שיתף פעולה סיפר כל מה שידוע לו. כלל לא יצא אני מבקש שבית המשפט יבחן את גרסתו הוא וייווכח שהוא לא נטל חלק מהתקיפה וכלל לא ידע על המתרחש מחוץ לרכב.

"עצם הנוכחות של האדם באירוע לא אומר שהוא נכח בביצוע העבירה. לא נכון להגיד שכל מי שהיה שם השתתף. מבקש לשחררו. האירוע מתרחש במקום מרכזי והיו צריכים להביא תמונה או סרטון שבית המשפט יתרשם".

עו"ד וסים דרוואשה המייצג את החשוד השני מאג'ד ברקאן אמר כי "המשיב 2 מסר גרסה מפורטת לא הרחיק עצמו. טען שהוא לא הפעיל שום אלימות עצם הנוכחות ליד המתלונן אין בה עדיין לבסס המשך מעצרו כשלעצמה. השאלה אם בחומר החקירה עולה גרסה שסותרת את דבריו בנקודה זו כמי שמעורב באלימות עצמה. הוא קיבל שיחה טלפונית והתבקש להגיע. הגיע לתחנה ובנסיבות העניין אין כאן חשד סביר. נבקש להורות על שחרורו לחלופין לצמצם את הימים. יש לו בעיה רפואית ויש לו קשיים בנשימה. אבקש התייחסות בית המעצר".

בתום הדיון החליטה השופטת שרית זוכוביצקי-אורי להאריך את מעצרם בשלושה ימים וציינה כי "המשיבים חשודים בעבירות של שוד מזוין בחבורה באלימות. אני סבורה כי קיים חשד סביר כנגד המשיבים בעבירות המיוחסות להם בבקשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר