תיעוד מרגש

ברית המילה לפעוט שהמונים התפללו עליו

בסעודת הברית לבנה של 'חיה רבקה בת לאה', היולדת שנדבקה בקורונה והיתה במצב קשה מאוד, שולבה גם 'סעודת הודיה' על הנס הגדול שעשה איתם הקב"ה • תיעוד (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בירושלים נערכה היום (ראשון) שמחת הברית לבנה של היולדת חיה רבקה פולק, שחלתה בקורונה לפני מספר חודשים, היתה מאושפזת במצב קשה, בין חיים למוות, והחלימה בשעה טובה.

בסנדקאות ועמידה לברכות כובד אבי הרך הנולד יחיאל פולק. בברכות כובד הסבא הרב יהושע פולק מהעסקנים המוכרים בירושלים.

סיפורה האישי הכאוב של האם הצעירה, מורה במקצועה, עורר את הציבור החרדי כולו בחודש שבט האחרון, ובכל מקום נישאו תפילות לרפואתה, לאחר שבבית החולים בילינסון נאלצו ליילד את עוברה בשבוע ה-31 להיריון.

הרך הילוד אושפז בפגייה במצב יציב, בזמן שאמו נלחמה על חייה, אך בשל מצבו הרגיש צורף גם שמו לתפילות הרבות, כ'הרך הנולד בן חיה רבקה'.

לפני מספר שבועות הגיעה הבשורה המרגיעה, כי האם היולדת יצאה מכלל סכנה, ומשוחררת בהדרגתיות לביתה, והיום כאמור - באיחור מתבקש - נערך ברית המילה לבנה, ושמו בישראל: שמואל.

הקהל הנרגש

בשמחת הברית המרגשת, שולבה גם 'סעודת הודיה', בה בני המשפחה הודו להשם יתברך על הנס הגדול שעשה עימם, והחזיר לאם ולתינוק את חייהם במתנה.

בסנדקאות ו'עמידה לברכות 'כובד אבי הרך הנולד יחיאל פולק, המוהל היה הרב חיים וייסברג ובברכות כובד הסבא הרב יהושע פולק, מאישי הציבור הוותיקים בירושלים.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר