לבקשת המשטרה

הוארך מעצרו של הערבי שתקף את הנער

התקבלה בקשת המשטרה לבטל את ההחלטה לשחרר את הצעיר הערבי שסטר ללא סיבה לנער חרדי ברכבת הקלה בירושלים. מעצרו הוארך בבית המשפט עד למחר (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טיקטוק)

התקיפה ברכבת הקלה בירושלים: לבקשת המשטרה הוארך מעצרו של הצעיר הערבי שחשוד בתקיפת הבחור החרדי בזמן נסיעה ברכבת הקלה זאת לאחר שבית המשפט הורה בתחילה על שחרורו.

מדוברות המשטרה נמסר כי "לבקשת המשטרה נעתר בימ"ש מחוזי בעקבות ערר שהוגש על ההחלטה לשחרורו של חשוד בתקיפת אדם שפורסמה ברשת החברתית (טיקטוק), ומעצרו הוארך עד מחר 19.4".

כזכור, בשבוע שעבר פורסם סרטון ברשתות החברתיות בו נראה צעיר ערבי סוטר לצעיר חרדי ברכבת הקלה בירושלים. פרסום הסרטון הביא איתו תגובות מכל הקשת הפוליטית. העצור הראשון בפרשה, זה שתיעד את התוקף ופרסם את הסרטון ברשת החברתית טיקטוק, הוא אחמד הוא בן דוד שני של הנער מוחמד אבו ח'דיר שנרצח על ידי יהודים ביער ירושלים לפני מספר שנים.

לטענת המשטרה, אבו ח'דיר עוכב לפנות בוקר לחקירה, ולאחר שמסר את גרסתו, הוחלט לפנות לבית המשפט להאריך את מעצרו של אבו חדיר בששה ימים.

משפחתו של אבו חדיר טוענת מנגד, כי אחמד כלל לא היה נוכח באירוע ברכבת הקלה ורק שיתף את הסרטון של אירוע התקיפה. בנוסף טוענים במשפחתו כי בעקבות תגובות קשות שקיבל אחמד ברשתות החברתיות הוא זה שפנה למשטרה כדי לקבל הגנה, הגיעו שלושה שוטרים לביתו, הכו אותו ועצרו אותו. במהלך הדיון צחק אבו חדיר מספר פעמים יחד עם עורכת דינו ועם משפחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר