מצמרר

שבוע לאחר התאונה; יום הולדת לאח ההרוג

במהלך ימי השבעה של נתנאל הילמן על אחיו התאום, איתמר, שנהרג בתאונת דרכים, קיבל עוגה לרגל יום הולדתם. "מי היה מאמין שככה נחגוג את היום הולדת שלנו" כתב לאחיו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
העוגה שהכינה שולי וינגוט (צילום: משפחתי)

שמחה מהולה בעצב: במהלך ימי השבעה על פטירתו של הבחור החרדי איתמר הילמן ז"ל, שנהרג לפני כשבוע בתאונת אופנוע בירושלים - הביא אחד מבני המשפחה עוגת יום הולדת לאחיו התאום של המנוח לרגל יום הולדתם ה-21.

העוגה שהוכנה על-ידי שולי וינגוט, מסמלת את העצב והכאב במשפחה בעקבות האסון הנורא - עוגה בצורת לב שבור לצד כיתוב של: "הלב שלי נקרע לשניים. ורק אתה יכול להפוך מספדי למחול".

"מי היה מאמין שככה נחגוג את היום הולדת שלנו, תשמור עלינו איתמר", כתב האח התאום נתנאל הילמן.

בנוסף לכך, הזמר והיוצר ישי ריבו שיגר וידאו ברכה מיוחד לחתן היום הולדת ואמר: "הי נתנאל היקר, שמעתי שאתה עובר תקופה לא פשוטה בגלל מה שקרה לאחיך הצדיק ז"ל, רציתי להגיד לך שהשם איתך בכל סיטואציה, אתה יכול לפנות אליו ואדרבה בתקופה הזאת שהיא לא פשוטה, אתה יכול לצעוק לשמיים והתפילות שלך יענו".

הברכה של ישי ריבו

"אני מקווה שהשרים שלי עושים לך טוב על הלב, אם תצטרך משהו - נחמה באיזה שיר או בשיחה, אני זמין מתי שאתה צריך, מאחל לך את כל הטוב שבעולם ושלא תדעו עוד צער במשפחה, ושתלווה אותכם רק שמחה".

איתמר ז"ל (פייסבוק)

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', ביום שלישי שעבר איתמר הילמן ז"ל, שרכב על האופנוע שברשותו, ברחוב יפו בירושלים, פגע בהולך רגל. איתמר נפצע אנוש ופונה לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הולך הרגל, גבר חרדי כבן 47, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים עם חבלות ראש וגפיים.

המנוח, הינו תושב שכונת 'גני הדר' בפתח תקוה, אביו הוא ר' שלמה הילמן, מתנדב בארגון זק"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר