"המנהל שינה גרסאות"

לראשונה מאז מיגור המגפה: תלמוד תורה תחת איום סגירה

'אי שיתוף פעולה עם החקירה האפידמיולוגית ועם דיגום התלמידים, ושינוי גרסאות כדי לצמצם בידודים של כיתות'; אלו טענותיו של משרד הבריאות נגד חיידר מוכר בבני ברק, שכעת נשקלת סגירתו (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

משרד הבריאות מעדכן היום (רביעי) כי הוא שוקל להמליץ על סגירת חיידר 'קרלין' בבני ברק, בעקבות התפרצות קורונה בתחומי המוסד החינוכי.

צעד זה, שהינו ראשון מסוגו מזה זמן רב, ננקט לפי המשרד, גם בשל התנהלותו של מנהל תלמוד התורה. "הוא לא שיתף פעולה בתחילה עם החקירה האפידמיולוגית, ואף שינה גרסאות כדי לצמצם בידודים של כיתות", נטען.

יודגש, כי לא מדובר בהתפרצות ענק, וגם לפי משרד הבריאות אלו בסך הכל חמישה תלמידים, משלוש כיתות שונות, שנדבקו בקורונה ו"למרות זאת הגיעו ללימודים".

בעדכון היומי שנשלח לכתבי הבריאות נכתב עוד, כי התגלה "חוסר שיתוף פעולה מצד הנהלת המוסד, עם קידום דיגום - למרות עירוב של שלושה דרגי פיקוח: במשרד החינוך, ברשות המקומית ובדסק החרדי במשרד הבריאות".

בענין זה נודע ל'כיכר השבת', כי ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי הבריאות, אמרה היום בישיבה פנימית בישיבה, כי בכוונתה להוציא צו סגירה לתלמוד תורה זה, במידה ותלמידיו לא יידגמו בקרוב

בתוך כך, בעיריית בני ברק מבהירים, כי טרם ננקט כל צעד מעשי בכיוון סגירת תלמוד התורה ושליחת התלמידים לבתיהם, בשל העובדה כי עדיין לא נפלה החלטה סופית בענין.

יצוין, כי התפרצויות קורונה קטנות נרשמו ביממה האחרונה במוסדות חינוך נוספים ברחבי הארץ, אך נגדם לא נטען לחוסר שיתוף פעולה ולא נשקלת סגירתם.

חיטוי כיתה במוסד חינוכי נגוע בשיאה של המגפה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

גורם בחסידות קרלין אומר ל'כיכר השבת', בתגובה להמלצת משרד הבריאות: "תלמוד תורה קרלין בבני ברק הינו ליטאי למהדרין, שמנהליו נשמעים לדעתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, מבלי שום קשר לחסידות קרלין או למוסדותיו".

תלמוד התורה הזה משתמש בשם קרלין לצרכיו האישיים, בין היתר כי זהו שמו ההיסטורי של המקום, אך אין כל קשר ישיר לחסידות קרלין, הפועלת כפי הוראת האדמו"ר ובהתאם להנחיות של משרד הבריאות", נמסר עוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר