שלמה או שמעון?

מעצר החשוד שהתחפש לאישה הוארך בשישה ימים

בית המשפט האריך בשישה ימים את מעצרו של הצעיר החרדי שנעצר במאה שערים כשהוא מחופש לאישה. המשטרה והחשוד חלוקים האם שמו שמעון או אהרון שלמה (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הירש בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית המשפט האריך היום (רביעי) בשישה ימים את מעצרו של הצעיר החרדי שנעצר אתמול בשכונת מאה שערים כשהוא מחופש לאישה. לטענת המשטרה, שמו שלמה הירש בעוד הוא טוען שקוראים לו שמעון הירש.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים - בעילה של שיבוש הליכי חקירה וסיכון בטחונו של הציבור, וייחסה לו מספר עבירות, בהן: קשירת קשר לעשות פשע, שיבוש מהלכי משפט, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, התחזות לאחר בחקירה והתחזות פרועה במקום ציבורי.

נציג המשטרה אמר בדיון כי הוא נעצר אתמול כשהוא מחופש לאישה. אחרי המעצר הוא הזדהה בתחנת המשטרה במספר שמות ובסוף התברר שהוא משקר. "אנחנו מבקשים להאריך את מעצרו, לאור המעשים שהוא חשוד בהם קיימת מסוכנות של המשיב, מרגע המעצר הוא ניסה לשבש את החקירה".

מעצרו של הירש, כשהוא מחופש לאישה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

השופט תהה במהלך הדיון מה הסיפור שהוא התחפש לאישה? ונציג המשטרה הגיש תשובה בכתב לבית המשפט, וציין כי "בנוסף לזה שהוא התלבש בבגדי נשים, כשהוא נשאל בתחנה מה שמו הוא מסר מספר שמות לא נכונים,". בחקירתו הוא טען שזה טעות במעצר, שזה בכלל אח שלו.

עורך דינו של החשוד רועי פוליטי אמר כי "לא מייחסים לו שום פעולה אקטיבית אלה רק קשירת קשר, כל מי שייעצר בשכונה שם קשור, הוא לא עשה, הוא לא היה שם, מה שהוא עשה אתמול מראה את הנכונות לשבש, הוא לא ידע שמחפשים אותו, הוא לבש בגדי נשים כי הוא נבהל מהדפיקות של השוטרים והוא קפץ לשמלה של אחותו".

הירש בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בהחלטתו אמר השופט: "בפני בקשה להארכת מעצרו, למשיב מיוחסת מעורבות באירוע מגוון של פעילויות ונדליזם נגד עבודות תשתית הרכבת הקלה בירושלים. המשיב בחקירתו מסר גרסה שהתחפש לאישה בגלל שחשש ממעצרו על ידי שוטרים שביצעו מעצרים רבים בשכונת מאה שערים".

עו"ד רועי פוליטי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בסופו של דבר, כאמור, החליט השופט להאריך את מעצרו בשישה ימים.

בתוך כך, ל'כיכר השבת' נודע כי אחרי המעצר שלו הגיעה המשטרה לבצע מעצר בבית של משפחה מקהילת השאלים בשכונת בית ישראל, ושוטרת שהיתה שם הרימה את השאל לכל האחיות בשיבל לבדוק שהן לא מחופשות.

הירש בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר