בקטמון וב'כנפי נשרים'

בחורי ישיבות בירושלים קיבלו מכות מערבים; 'אנו מפחדים'

הטרור הערבי: אמש, חטפו 3 בחורים מ'פחד יצחק' מכות מערבים בכנפי נשרים בירושלים, בחורים מ'יד אהרן', חטפו מכות בטיילת הסמוכה לישיבה; "הזוי, אנו לא מעזים ללכת בלב בירת ישראל" (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הטרור הערבי ברחבי הארץ: בחורי ישיבות מספרים ל'כיכר השבת', כי הם מפחדים ללכת ברחובות, וזאת בעקבות כך, שצעירים ערבים מכים אותם ללא סיבה, "סתם כי בא להם".

מתיחות שיא: ערבים הוכו בידי יהודים. צפו

בחור בישיבת יד אהרן, מתאר מה התרחש אמש בשכונת קטמון בירושלים: "בשכונת קטמון יש טיילת מאוד ידועה, הטיילת מגיעה עד גן החיות התנ"כי במלחה, זה מקום מאוד אטרקטיבי לעשות הליכות בלילה - אחרי סדר שלישי".

"שני בחורים מהישיבה יצאו אמש בשעה 23:30 לעשות הליכה בטיילת, כאשר הגיעו למתקני הכושר, הם ראו קבוצה גדולה של ערבים - והמשיכו ללכת כשי לא לעורר פרובוקציות".

"לאחר שהחלו ללכת, הם רואים מולם קבוצה של שלושה ערבים נוספים - בגילאי ה-20 לחייהם, לאחר שהם עוברים אותם, אחד הערבים בועט באחד הבחורים, הבחורים החלו להימלט באימה, והערבים החלו לרדוף אחריהם תוך שהם משליכים עליהם אבנים ומקלות".

אלימות בין יהודים לערבים, אמש ברחוב הלל בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"הבחורים בחסדי שמיים הצליחו להימלט מהערבים כשהם נפצעו קל מאוד, צריך לזכור שהמקרה אמש, זה היה יום אחרי שבחורים אחרים מהישיבה, חטפו מכות רצח מערבים על לא עוול בכפם".

"הערבים בתקופה של הרמאדן - הם עושים זאת מתוך כוונה נגד יהודים ובעיקר נגד בחורים צעירים, לאן הגענו בבירת מדינת ישראל - בשכונה יהודית, בחורים לא יכולים ללכת מבלי שיחטפו מכות, אנחנו ממש מפחדים לצאת, ולא נראה שהמשטרה עושה לזה סוף".

בתוך כך בחורי ישיבת פחד יצחק הותקפו אף הם ברחוב כנפי נשרים בירושלים. אחד הבחורים שהותקף מספר ל'כיכר השבת': "בשעה אחת לאחר חצות, חזרנו לבית בירושלים - שלושה בחורים, לפתע הגיח מאחורינו רכב שחור, יצאו ארבעה ערבים עם אלות ונופפו בזה לאיום עלינו".

"בחור אחד מאיתנו הצליח להימלט, אך אני והחבר פוצצנו במכות מאותם ערבים בכל חלקי הגוף, לאחר מכן, הם השאירו אותנו על הרצפה וברחו כלעומת שבאו".

"אין לנו מילים לתאר בכלל את ההשפלה שעברנו, מעולם לא חלמנו שנגיע למצב כזה ברחוב כנפי נשרים בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר