היו סימני שאלה

דיווח: נתניהו וגנץ ניסו לאשר מבצע צבאי - בלי אישור השרים

ראש הממשלה ושר הביטחון, רצו להעביר מבצע צבאי - מבלי להמתין לאישור הקבינט הביטחוני, בסופו של דבר, בשל סימני שאלה, המבצע הובא לאישור השרים - חברי הקבינט (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: חדשות הערב כאן 11)

האם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון גנץ, ניסו לאשר פעילות מבצעית מאחורי גבם של שרי הקבינט המדיני-ביטחוני. כך מדווחת הערב (ראשון) גילי כהן, ב'כאן 11'.

על פי הדיווח, ראש הממשלה ושר הביטחון, ניסו להעביר אישור על מבצע צבאי מבלי לקבל את אישור השרים, אך בשל סימני שאלה שהתעוררו, נאלצו השניים לקבל את אישור הקבינט - בסמוך מאוד לזמן המבצע.

במהלך הדיון, השרים העלו שאלות לגבי המבצע ורצו לקבל תשובות לגבי מה תעשה ישראל אם הצד השני יגיב בחריפות - אך למרות השאלות, השרים אישרו את המבצע.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה ל'כאן חדשות': "שקר מוחלט. מבלי להתייחס לפעולה ספציפית, כל פעילות מבצעית מאושרת במנגנונים ובתהליכים הנהוגים מזה שנים וכפי שקבוע בחוק. בתהליך האישורים שותפים ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ״ל, וראשי הגופים הביטחוניים".

"לעיתים משתתפים בתהליך זה גם שרים נוספים, כדי להאיר היבטים הנוגעים לתחומי אחריותם או לספק נקודות מבט נוספות וזאת לפנים משורת הדין. כשהפעילות עונה על הקריטריונים שבסעיף 40 א לחוק יסוד הממשלה - היא מובאת לקבינט הביטחוני כנדרש בחוק. כך נהוג וכך נעשה באופן קבוע".

צפו בדיווח

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר