כשנה וחצי אחרי

הגר"ש אלתר מינה מנכ"ל לקהילתו; "יש צורך ביד מנווטת"

כשנה וחצי מאז הוקמה הקהילה שבראשות הגאון רבי שאול אלתר, המונה בעיקר פורשים מחסידות גור, הודיע ראש הישיבה על מינויו של ישראל צישינסקי - למנכ"ל הקהילה • פרסום ראשון (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הגר"ש אלתר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

כשנה וחצי מאז הוקמה הקהילה שבראשות הגאון רבי שאול אלתר, המונה בעיקר פורשים מחסידות גור, הבוקר (שני) מודיע ראש הישיבה על מינוי מנכ"ל חדש לקהילה.

במכתב מיוחד ששלח הבוקר הגר"ש אלתר למנהלי המוסדות ולעסקני הקהילה, הוא מודיע על ההחלטה למנות למנכ"ל הקהילה את הרב ישראל צישינסקי, הבעלים של קבוצת חמדת הארץ נדל"ן ויו"ר ארגון "רפואה ושמחה", אשר מעתה יכהן כמנכ"ל ואחראי על כל ענייני הקהילה.

הגר"ש אלתר עם צישינסקי (ללא קרדיט)

"למנהלי המוסדות ולכל העוסקים בצרכי ציבור בקהילתנו, שלמכון יסגא", כותב הגר"ש במכתבו, "לנוכח התפתחות והתרחבות הקהילה ומוסדותי'ה, הורגש זה זמן הצורך ביד מנווטת ומתאמת את כלל ההתנהלות, שתוכל בעז"ה לתת מענה מיטבי לכל הדרוש, הן בטווח הקצר והן במבט לעתיד".

"וידידנו ר' ישראל מרדכי צישינסקי נ"י", כותב הגר"ש, "שהוא ותיק ורב יכולת בתחום, נאות לבקשתי ליטול התפקיד עליו, ולהתמנות כמנכ"ל הקהילה, האחראי לכלל מוסדותי'ה ולכל תחומי הפעילות".

הגר"ש ממשיך וכותב: "וביודעי ומכירי שהוא מרוצה לקהל אנ"ש, בוודאי ירתמו כולם לסייעו בלב חפץ בשיתוף פעולה אקטיבי לתועלת הכלל, ואני תפילה שחסד השי"ת יעזרנו מקודש לנהל ולפתח את הקהילה ומוסדותיה, להגדיל תורה ולהאדירה". על החתום, "ידידכם מוקירכם שאול אלתר".

בקהילת הגר"ש אלתר מאמינים כי מינוי זה יביא להתפתחות והרחבת הקהילה ולמתן מענה הולם בכל עניין ונושא.

יצויין כי צישינסקי היה זה שייסד וניהל את מוסדות הקהילה בחודשים הראשונים להקמתה ופרש להמשך עסקיו, אך כעת, בשל הצורך להמשך ניהול הקהילה, התבקש כאמור ע"י הגר"ש אלתר לחזור ולנהל את כל ענייני הקהילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר