צפו

לפיד: "נתניהו עסוק בלייצר מריבות וסכסוכים"

יו"ר יש עתיד, העסוק במו"מ להרכבת ממשלה בראשותו, תקף את נתניהו: "ההבדל בינינו לבינו, שהוא רוצה לייצר עוד מריבות וסכסוכים, כי מזה הוא חי, ואנחנו רוצים ממשלה" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יאיר לפיד, היום (צילום: ערוץ כנסת)

ראשי מפלגות גוש השמאל, ערכו בשעה האחרונה (שני) הצהרות לתקשורת בנוגע להרכבת הממשלה, יו"ר יש עתיד חבר הכנסת יאיר לפיד, בחר בדבריו לתקוף את ראש הממשלה נתניהו וטען כי הוא עסוק בלייצר מריבות וסכסוכים.

"שמעתי את ההצהרות של בנט וסער", פתח לפיד את דבריו ואמר: "מדינת ישראל צריכה ממשלה במשרה מלאה. אלו מפלגות מאוד שונות, אבל על הבסיס כולנו מסכימים. כולנו מאמינים שצריך להלחם בשחיתות. מאמינים בשלטון הגון, מתפקד, שישקיע בדברים שבאמת חשובים: בכיתות של הילדים שלנו, בבתי חולים, בכלכלה הישראלית".

בשלב זה עבר לתקוף את נתניהו ישירות: "זה ההבדל בינינו לבין נתניהו. נתניהו רוצה בחירות חמישיות ואנחנו רוצים להקים ממשלה. הוא רוצה לייצר עוד מריבות וסכסוכים, כי מזה הוא חי. אנחנו מנסים לייצר פה ממשלה שתאחד, תרגיע, תנקה את המערכת, תלך לעבוד".

לפיד המשיך לתקוף: "אני שומע את ההטרלות של נתניהו בימים האחרונים. זו בדיוק הסיבה שהוא צריך כבר ללכת. כי הוא הפך להיות אדם שכל המהות שלו זה לעשות תרגילים פוליטיים ולגרום לנו לריב. אסור שזה יקרה. אם הוא יצליח לגרור אותנו לבחירות חמישיות זה יהיה אסון למדינת ישראל. עוד חודשים על גבי חודשים של אלימות, של הרס כלכלי, של שנאת אחים".

לסיום דבריו אמר לפיד, "אני קורא לכל השותפים, בואו ניקח אחריות ונעשה את זה. בימים הקרובים נצטרך לעשות החלטות קשות, אני מכיר בזה, אבל אם כולם יגלו מנהיגות ואחריות אפשר תוך שבוע לסגור הכל. אנחנו מצדנו נעשה הכל כדי לסגור ממשלה. כי זה מה שהמדינה צריכה. מדינת ישראל צריכה ממשלת אחדות מתפקדת. אנחנו חייבים את זה לאזרחי ישראל".

צפו בנאום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר