ה'מופת' והקשר המיוחד

לטובת המוסדות: האדמו"ר מויז'ניץ בביקור בזק בוינה ורומניה

האדמו"ר מויז'ניץ (מרכז) יצא בשבוע האחרון לביקור בזק בוינה, שם הוא ביקר בבתיהם של נגידים שונים לטובת גיוס כספים עבור המוסדות. צפו בתיעוד מהמסע (חסידים ואנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מויז'ניץ בתפילה (צילום: יהושע פרוכטר)

האדמו"ר מויז'ניץ (מרכז) יצא בשבוע האחרון לביקור בזק בוינה, שם הוא ביקר בבתיהם של נגידים שונים לטובת גיוס כספים עבור המוסדות.

הרבי שהה באכסניה של הנגיד ר' שמואל בנימין שפירא, ובמהלך ימי שהותו הגיע הרבי לישיבת 'שערי עובדיה' בוינה, שם הוא מסר שיחת חיזוק עבור הבחורים, כשלאחר מכן התפללו כולם את תפילת מנחה.

בויז'ניץ מספרים כי הביקור המיוחד יצא אל הפועל לבקשת ראשי הקהילה הבוכרית שהפצירו ברבי מזה תקופה ארוכה שיגיע לחזק את הקהילה, וכי הקשר בין הרבי והקהילה נרקם לפני כשנתיים, אז נכנסו אליו ראשי הקהילה וביקשו מהאדמו"ר שיתפלל לרפואת אחד ממנהיגי הקהילה שחלה קשות וזקוק היה לרחמי שמים.

הרבי התבטא מייד כי "בעזשי"ת עד פורים הוא עוד ירקוד", ואכן לקראת חג הפורים בשנת תשע"ט הוא הבריא מחוליו, ומאז נשמר הקשר האדוק, וכעת לאחר תקופת הקורונה, הגיע הרבי לוינה, ביקור שנמשך ארבעה ימים.

לאחר מכן יצא האדמו"ר לרומניה, שם הוא פקד את ציונם של הרה״ק רבי יעקב שמשון קנר מטשחויב זצוק״ל, וזוגתו הרבנית הצדקנית חיה חנה ע״ה, בת הרה״ק רבי משה משינאווא זיע"א, ושל צדיקי בית 'דעעש', הרה״ק בעל ה'מעגלי צדק', הרה״ק רבי משה מדעעש, זקנו של הרבי, והרה״ק בעל ה'כנסת יחזקאל' מדעעש זיע"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר