'אסגור מעגל'. צפו

האב השכול חשף: "השוטר הערבי, שהציל את החיים שלי"

"הוא תפס אותנו בידיים, משך אותי מההמון ואז קרס ופרץ בבכי" - סיפר הרב אביגדור חיות, על השוטר הערבי שחילץ אותו במירון. וגם: הזעזוע של בנו ידידיה ז"ל, מקריעת שלט מפלגה עם תמונת רב (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

הרב אביגדור חיות, ששכל באסון מירון את בנו ידידיה ותלמידו משה לוי, זכרם לברכה, גולל היום (שני) את האופן בו ניצל בעצמו מ'שביל המוות' בנו נספו 45 בני אדם, וסיפר כי הוא חייב את חייו לשוטר ערבי.

כזכור, ידידיה בן ה-13 וחצי, תלמיד ת"ת 'אמרי דוד' בבני ברק, שהה במירון עם אביו אביגדור, ה'מלמד' בתלמוד התורה, ואחיו שמואל מאיר; שניהם ניצלו מהתופת, אך הוא לא שרד את הדוחק העצום, ומצא את מותו - במקום.

במפגש עם מפקד תחנת המשטרה בני ברק, סנ"צ יאיר ויצנברג, ורב מחוז תל אביב במשטרה אליהו קב, שהגיעו לנחם אותו באבלו, שחזר האב השכול את הנס שאירע לו ולבנו וסיפר: "ההרוגים נקטפו בפינצטה... זה שנה ראשונה שאנחנו באים למירון, היינו בהתחלה בהדלקה של 'באיאן' ואז המשכנו להדלקה של 'תולדות אהרון' כי חשבנו ששם יותר מעניין - ואז קרה האסון הנורא".

"כשכולם נרמסו, הייתי צלול ביותר, לא איבדתי את הכרה, הייתי מהראשונים שניצלו, ושוטר ערבי, הוא שהציל את החיים שלי ושל הבן שלי שמואל מאיר", נזכר האב השכול בהתרגשות.

"הוא תפס אותנו בידיים, משך אותי מההמון ואז קרס ופרץ בבכי", הוסיף האב, ועדכן: "השוטר הזה צפוי להגיע אלינו, כי חשוב לנו לסגור מעגל ולהודות לו שהציל אותנו".

חיות הדגיש: "יכולים להאשים את כולם, אבל מספיק נהרסו משפחות. אין להאשים אף אחד. הכל משמיים". דברים דומים הוא אמר כזכור אמש, לשר לביטחון פנים וליועצו לענייני חרדים ניצב (בדימ.) אריק יקואל: "אנחנו לא מחפשים אשמים, אני לא מאשים את המשטרה או שום אדם, אני מאמין שזו גזירה על עם ישראל".

"מה שעניין כל הזמן את ידידיה משה ז"ל, זה עניין האחדות; בבחירות האחרונות הוא חזר הביתה מזועזע, לאחר שראה ילד קורע שלט של רב שתמך במפלגה מסוימת", הוסיף היום אביגדור חיות, וסיים: "הגיע לפה אתמול אדם אתאיסט, ואמר לי: באתי לנחם אותך, כי נגעת לי בלב".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר