סגירת מעגל

האב השכול נפגש עם השוטר הדרוזי: "הצלת לי את הילד"

רס"ל רמי עלואן, שוטר במשטרת ישראל שהציל את הרב אביגדור חיוט ואת בנו בן ה-10 הגיע לניחות אבלים בבית המשפחה ושחזר: "קשה להסביר את מה שקרה שם" (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה. תמונות: באדיבות חדשות 12)

סגירת מעגל מרגשת! רס"ל רמי עלואן, שוטר במשטרת ישראל שהציל את הרב אביגדור חיוט ואת בנו בן ה-10 שמואל מאיר ב'אסון מירון' בל"ג בעומר - הגיע היום (שני) לנחם אותם בביתם בבני ברק, בעודם יושבים שבעה על האח ידידיה חיוט בן ה-13 שנהרג באסון.

"אני מתרגש לפגוש אותם, זה לא קל", אמר השוטר במפגש עם השניים לעיתונאי אור רביד ב'N12', "קשה להסביר במילים את מה שקרה שם, בין הצעקות ניגשתי לאביגדור והוא אמר לי 'תציל את הילד שלי'. ניסיתי למשוך את שניהם יחד ואז הגיע קצין נוסף ומשך אותם יחד איתי - והצלחנו להציל אותם. הכל היה צעקות ובלאגן, אין שום אימון שיכול היה להכין אותנו למה שקרה שם".

הרב אביגדור חיות, ששכל באסון מירון את בנו ידידיה ותלמידו משה לוי, זכרם לברכה, גולל את האופן בו ניצל בעצמו מ'שביל המוות' בנו נספו 45 בני אדם, סיפר כי הוא חייב את חייו לשוטר ערבי: "הייתי על הרצפה עם כל המסה של האנשים שהיו עלינו, הבן שלי היה מימיני, הבן שלי הגדול ידידיה היה כמה מטרים מאיתנו, אני רואה את עלואן והוא צועק לי: 'תן לי יד, אני מושך אותך', אמרתי לו 'תציל את הילד'. אני חולצתי ופוניתי במצב בינוני לבית החולים, אם היינו נשארים שם עוד זמן אולי לא היינו יוצאים מזה".

חיות הוסיף ואמר: "כשרמי היה מעליי הוא לא שאל אותי מאיזה מפלגה אני, לאיזה זרם אני משתייך, או אם אני בדואי או ערבי, רמי הציל. מה שקרה, קרה, הקדוש ברוך הוא יודע מה הוא עושה. כל המציל נפש אחת בישראל, כאילו קיים עולם מלא, רמי אתה הצלת לי את הילד- בשבילי הצלת את כל העולם".

כזכור, ידידיה בן ה-13 וחצי, תלמיד ת"ת 'אמרי דוד' בבני ברק, שהה במירון עם אביו אביגדור, ה'מלמד' בתלמוד התורה, ואחיו שמואל מאיר; שניהם ניצלו מהתופת, אך הוא לא שרד את הדוחק העצום, ומצא את מותו - במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר