אירוע מוחי

רשם עולם הישיבות: ר' אוריאל זלזניק אושפז בטיפול נמרץ

הרב אוריאל זלזניק, הנחשב בכיר ה'רשמים' בעולם הישיבות, עבר היום אירוע מוחי והועבר למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק • משפחתו מבקשת להתפלל עבורו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב זלזניק בשבוע שעבר עם מרן הגר"ח (צילום: ללא קרדיט)

הרב אוריאל זלזניק, המוכר כבכיר ה'רשמים' בעולם הישיבות, עבר היום (שלישי) אירוע מוחי, והובהל לבית החולים שערי צדק על ידי כונני החירום שהגיעו לביתו.

מעבר לעיסוקו השוטף, זלזניק אף ייסד ישיבות רבות, ביניהן נתיבות חכמה ('וולפסון'), וכמה מההצלחות הגדולות בעולם הרישום - על שמו, דוגמת ישיבת מיר ברכפלד, ששינתה את פניה בשנים האחרונות, וישיבת בית מאיר בבני ברק, שעלתה אף היא מאוד בשנים אלו.

ככל הנראה בשל לחץ בעבודה ומסיבות נוספות, זלזניק עבר היום אירוע מוחי, ואושפז כאמור במחלקת טיפול נמרץ שבבית החולים בירושלים.

על פי הידוע עד כה, לזלזניק יש קריש דם במוחו, והוא אף עבר צנתור, שלא צלח, אך מצבו יציב, והוא נשאר בבית החולים להמשך טיפול.

יצוין, כי בשיחה שקיימתי לאחרונה עם זלזניק, הוא גילה את אשר ליבו ואמר: "אני מרגיש שהתפקיד שלי - זו שליחות מהמדרגה הראשונה. אני רואה בו עבודת קודש.

"אנשים חושבים שנהייתי מיליונר מזה, אבל זה לא נכון. אני עושה זאת רק להרבות כבוד שמיים - זה מה שמנחה אותי וזה מה שמפעיל אותי", הוסיף ר' אוריאל.

במשפחתו מוסרים, כי בחסדי שמיים מצבו כעת טוב, אך הם מבקשים מהציבור לקרוא פרקי תהילים וללמוד לרפואתו של הרב אוריאל בן לאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר