תיעוד מרהיב

כינוס שלוחי חב"ד בישראל הוקדש לזכרם של קדושי מירון

כאלף שלוחי חב"ד בישראל, משתתפים בכינוס השלוחים הארצי שנפתח בניר עציון ומוקדש לזכרם של קדושי מירון • שליח חב"ד למירון, הרב יוסף יצחק הלפרין, פתח את המושב הראשון עם פרק תהילים לעילוי נשמתם של הרוגי מירון ולרפואתם של הפצועים, ואף נשא נאום מיוחד • הכינוס נערך בצל ציון הדרך ההיסטורי עם צאתו לדרך של השליח ה-1000 שיפעל בישראל (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילומים: יחזקאל איטקין)

כינוס שלוחי חב"ד בישראל, המציין בימים אלה כאלף שלוחים כן ירבו, יצא לדרך אתמול (שני) בצהריים במלון 'ניר עציון' שבכרמל. כינוס השלוחים של צעירי חב"ד יימשך שלושה ימים וייחתם ביום רביעי, ובו משתתפים שלוחי כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל מכל רחבי הארץ, צעירים וותיקים, שיינצלו את ימי הכינוס להעשרת תכנים במגוון נושאים, לצד דיבוק חברים, אחרי למעלה משנה של הגבלות הקורונה.

בצל האסון הכבד במירון, בו נהרגו כארבעים וחמישה קדושים, מוקדש הכינוס לעילוי נשמתם של ההרוגים. בנוסף, במהלך הכינוס יינתן ביטוי לכאב העמוק עם הטרגדיה הנוראית. כך, למשל, את מושב הפתיחה של הכינוס, פתח שליח חב"ד למירון המנהל את בית חב"ד במתחם קבר רשב"י, הרב יוסף יצחק הלפרין באמירת פרק תהילים.

לאורך ימי הכינוס, השלוחים ישתתפו בשורת סדנאות, התוועדויות, הרצאות ודיונים, שכולם סביב ערכי השליחות ותחומי הפעילות השונים, בכדי למקסם את יכולותיהם למימוש ציוויו של המשלח, להכין את העולם לקבלת פני משיח.

הצצה בתכניית הכינוס מספקת טעימות מהאתגרים הרבים המונחים לפתחם של שלוחי חב"ד, הפועלים יומם ולילה, לקירובם של אחינו בני ישראל לאבינו שבשמים, תוך אתגרים רבים. אחד המושבים המרכזיים, יתמקד בפעילותם של השלוחים הצעירים, ובו יינתן דגש ליעדים והאתגרים בשנות השליחות הראשונות.

מושב הפתיחה, יתמקד בעניינים הנוגעים לגאולה ומשיח - וזאת במלאות שלושים שנה לשיחת הקודש של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל, בו דרש ותבע מהחסידים לעשות "ככל שביכולתכם" להביא את המשיח בפועל ממש. במושב זה ייחשפו כלים חדשים להטמעת ערכי הגאולה בציבור הרחב.

מושב מיוחד נוסף, יתקיים תחת הכותרת "מכפלות הכוח בשליחות", ובו יינתנו כלים לגיוס קהל המקורבים של בית חב"ד, לצד קבוצות בני נוער וצעירים, לפעילות השוטפת, הנוגע ברובדים רבים בחיים היהודיים במעגל השנה.

מושב מרכזי ובולט, הנושא את הכותרת "בכוח התורה", יביא רעיונות למינוף מערך שיעורי התורה והחסידות שמקיימים שלוחי חב"ד, בהשתתפותם של יהודים מכלל הגוונים.

במהלך יומו השני של הכינוס, יעמדו השלוחים לתמונה המסורתית-השנתית, שתציג את עוצמתו של צבא השלוחים בארץ ישראל – זאת כמובן לצד התכנית הגדושה והעמוס שממתינה לשלוחים לאורכו של היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר