צפו

אביב גפן על אסון מירון: "זה שיעור גדול עבורנו"

הזמר והיוצר המפורסם מתייחס במרומז לדברי ירון לונדון כי אינו מרגיש צער על אסון מירון, ואומר: "אני מתנגד לכל האומרים שאתם לא חלק מישראל. יש לי כבוד למאמינים". צפו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
סרטון ההזדהות של אביב גפן (באדיבות המצלם)

הזמר והיוצר אביב גפן, משגר היום (חמישי) מסר של אחדות ואהבת חינם, במלאות ה'שבעה' לפטירתם הטראגית של 45 בני אדם ב'אסון מירון' בל"ג בעומר.

"פקד אותנו אסון נוראי במירון", אמר גפן, "אני מחבק את כל המשפחות שאיבדו את יקיריהם, כמובן את הנפגעים ואלה שנאבקים על חייהם בבתי החולים, וגם את פגועי החרדה אסור לשכוח".

"מה שאני הרגשתי, זה שכולנו עם אחד, המוות נוגע בכל אחד מאיתנו. יש ערבות הדדית וכבוד הדדי, ואעשה ככל שביכולתי לחבר בינינו. 'ואהבת לרעך כמוך' - זו שורה שצריך לשנן בעל פה, גם אם אדם לא מאמין במה שאתה מאמין, גם אם הלבוש לא תואם את הלבוש שלך, ודווקא מהאסון הנוראי הזה אפשר לשאוב הרבה כוח".

בהמשך דבריו התייחס גפן במרומז לדבריו של ירון לונדון כי הוא לא מרגיש צער בעקבות אסון מירון מאחר שהוא והחרדים אינם אותו עם. "אמשיך להתנגד לכל אלה שאומרים שזה לא חלק מישראל", הסביר גפן, "בישראל יש הרבה זרמים וגוונים, יש לי כבוד גדול מאוד לכל אדם שמאמין באלוקים והולך על פי חוקיו ואמונתו, זה שיעור מאוד גדול גם להכיל ולכבד את האחר".

ירון לונדון (צילום מסך: מתוך דמוקרטTV)

לסיום אמר: "הקדשתי כמה שירים בהופעות שלי לזכרם של הרוגי האסון, אני אמשיך עם זה גם עם האסון וגם ללא האסון, זה חייב להיאמר, שצריכים לחבק ולאחד שורות, כי ישראל שייכת לכולנו".

הסרטון צולם עבור פרויקט אחדות מיוחד בעקבות 'אסון מירון' - שיזם ערוץ 'הידברות' יחד עם בית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, בפעילותו של הרב גדליהו סילמן, ונטלו בו חלק גדולי ישראל, ולהבדיל הידוענים: אביב גפן, אסף לוי, אבי כאכון, אריאל זילבר, איציק אורלב, דור מלול, דורון ביטון, טל מוסרי, עידן יניב, רגב הוד, שון בלאיש, מלך זילברשלג ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר