בשורה טובה לבעלי עסקים בביתר

'גיל סטריט' זכו במכרז מודעות רחוב בביתר עילית

העיר ביתר, מתחדשת: 'גיל סטריט' מבית 'גיל גרופ' זכו במכרז הזכיינות להדבקת מודעות רחוב, בביתר עילית. החברה מבטיחה להמשיך לתת שירות מעולה ולשפר באופן ניכר את תחום ההפצה בעיר (פרסום, מקודם)

שלטי החוצות בביתר עלית (צילום: באדיבות המצלם)

'גיל סטריט' מבית 'גיל גרופ', זכתה במכרז הזכיינות, להפעלת לוחות המודעות בעיר ביתר עילית. החברה נחשבת לחברה הגדולה ביותר במגזר החרדי בתחום מודעות הרחוב, והזכיינות בעיר ביתר עילית מצטרפת לזכיינות נוספות של החברה בערים החרדיות אלעד, פתח תקווה, בני ברק, ירושלים ועוד.

הפרסום באמצעות מודעות רחוב עדיין מהווה מדיית פרסום חזקה במגזר החרדי. על אף שמודעות רחוב נחשבות למדיה המיועדת לאלה שזמנם בידם, סקרים מוכיחים כי גם העוברים והשבים הממהרים לעבודתם וללימודיהם, יכולים להרשות לעצמם להקדיש מספר דקות בלכתם ברחובה של עיר, לקריאת המודעות.

יותר מסודר יותר מפוקח

תחום הדבקת המודעות עבר שדרוג רציני. כיום התחום הרבה יותר מסודר ובמרבית מהערים החרדיות פועל זכיין המקבל אישורים להדבקה לפי תוכנית מסודרת ובלוחות קבועים. ישנה פעילות גם לשיפור נראות הלוחות ולתחזוקה הולמת. כמו כן פועלים פקחים המשגיחים על ביצוע ההדבקה והתנהלות סדירה לפי התקנים.

גיל סטריט הודיעה כי תמשיך גם בביתר את השירות המקצועי והסטנדרטים הגבוהים כפי שניתן עד היום לתושבי הערים החרדיות במרכז ובירושלים. בעלי עסקים, עסקנים, מפרסמים ותושבי העיר בירכו על המהלך, שישדרג את תחום הדבקת המודעות בעיר, לרווחת התושבים.

ללא ספק מודעות הרחוב ימשיכו להיות חלק מתרבות הפרסום של המגזר ולכן, הבשורה הטובה שקיבלו החודש תושבי ביתר עילית והמהלך המבורך שבוצע, הם רק ההתחלה של צמיחה ושגשוג אדיר של עולם הפרסום החרדי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר