רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הדרמה סביב התיק הירושלמי, מה לחש בועז ביסמוט לראשון לציון, מה קרה בצילומי האודישנים למג'יס קאס, כיצד ישי כהן הפתיע את הרבנית ימימה מזרחי, איך התקילו את משה ליאון, האזעקות והברנז'ה ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

‏אנחת רווחה נרשמה בעיריית בני ברק כאשר סגן ראש העיר מטעם 'דגל התורה' מנחם שפירא העביר אחר כבוד את תפקידו לשלמה קוסטליץ מ'שלומי אמונים', כפי ההסכם, כאשר שפירא, מונה לתפקיד משנה לראש העיר.

אלא שעיניו של 'זופניק' נשואות לעיריית ירושלים, שם הרוחות בתוך סיעת 'דגל התורה' סוערות מימים ימימה (אמנם לא כמו בבית שמש ועל כך בהזדמנות), אך כעת מתמקדות בשאלת אחד התיקים בעירייה שאמור לעבוד מידיו של המחזיק כעת, המשויך לבית אחד, לידי עמיתו לסיעה המשוייך לבית אחר. ספק אם השניים מדברים ביניהם וספק עוד יותר אם התיק אכן יועבר. 'זופניק' ימשיך לעקוב.

חריג בנוף החרדי: הגאון רבי עזריאל אוירבך, ממנהיגי 'הפלג' לוחץ את ידו של הראשל"צ הגר"ש עמאר בבר מצווה לבנו של מנכ"ל עיתון 'הפלס', שמוליק אלישיב.

(צילום: איתמר קירשבוים)

באותו אירוע, נצפה הגר"ש עמאר בסוד שיח עם לא אחר ממזכיר הוועדה הרוחנית של 'יתד נאמן', הרב יהודה יברוב, השווער של שמוליק אלישיב.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בצפת ראינו את האדמו"ר מתולדות אהרון יחד עם הרב יצחק אבוחצירא והעסקן הברסלבי ישראל ברקמן.

(צילום: יציק גרוויס)

אחוות העורכים: העורך הראשי של 'בקהילה', שלמה קוק, הציג את עמיתו, העורך הראשי של 'ישראל היום', בועז ביסמוט, בפני הראש"ל הגר"י יוסף ביציאה מהאירוע המרכזי לציון יום ירושלים בישיבת מרכז הרב. ל'זופניק' נודע כי ביסמוט אמר לראשון לציון: "כיהודי ספרדי, אני גאה לומר: אתה הרב שלנו!".

הגאון הרב שלמה מחפוד, המוהל ומומחה הכשרות, נצפה השבוע כשהוא אוסף את חליפתו לאחר ניקוי יבש אצל נחמן אייזנברג מ'מכבסת רובין' בבני ברק.

רבה של העיר אלעד הגאון הרב מרדכי מלכא (המגיש פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת') יצא השבוע יחד עם מניין מתלמידיו לערוך תפילה מיוחדת לביטול גזירות בקברו של יהודה בן יעקב בעיר יהוד, בשל המתיחות הביטחונית.

השבוע החלו צילומי האודישנים לתכנית המג'יק קאס - תחרות ילד הפלא הבא של 'כיכר השבת', בהנחייתו של איש התקשורת מנחם טוקר. אל אולפני EQ סטודיוס יענקי ברוין היוקרתיים ברוממה הגיעו בזה אחר זה עשרים ילדים, שנבחרו בקפידא מתוך מאות הנרשמים, והוזמנו לשיר מול פאנל השופטים המגוון - מבקר המוזיקה של 'כיכר השבת' נתנאל לייפר, איש האולפנים והסאונדים עדי נתנאלי, ושני ילדי הפלא לשעבר והזמרים בהווה - נתי שיש ושרוליק הרשטיק. על הפסנתר ישב הפסנתרן והיוצר אחיה אשר כהן אלורו שליווה את הילדים בצורה מופלאה.

'זופניק' הציץ לצילומים, הופתע מהרמה הוווקאלית של הילדים והחליט לוותר על השתתפותו בתוכנית.

(צילום: אברימי לינשה)

במהלך הצילומים נשמעה אזעקה בירושלים בעקבות ירי טילים מעזה, המנחה מנחם טוקר מיהר להתקשר לאשתו וביקש שתיכנס לממ"ד - שמשמש כאולפן הביתי שלו. אבל היתה לו בקשה מיוחדת...

לאור המצב הביטחוני מנחם טוקר יצא לצילומים בירושלים כשהוא מצויד עם האקדח האישי שלו. מה שבטוח בטוח.

המצב הביטחוני גרם ללא מעט אנשים להיתקע בחו"ל, אבל לאחד מהם, לוקח יותר מ-40 שעות לחזור לביתו. המדובר במומחה הכשרות, הרב יוסף דורפמן, שהיה בשבועות האחרונים בשליחות כשרותית באקוודור, משם, ביום רביעי, הוא טס למדריד - שם היה אמור לעלות לטיסה לישראל, אך הטיסה בוטלה, עם בשורה: "עד יום שני לא תהיה עוד טיסה".

בצר לו, הוא טס ללונדון כדי לתפוס טיסה לארץ, שם הוא נאלץ להישאר בשדה התעופה כי 'אקוודור' נחשבת מדינה אדומה, אך שעתיים לפני ההמראה הוא התבשר כי גם הטיסה הזו בוטלה. חיש מהר נרכש כרטיס לטיסה בחברה אחרת, אך... גם טיסה זו בוטלה שלוש שעות לפני ההמראה. בסופו של דבר, היום בצהריים נרכש הכרטיס לטיסה בחברת 'אל על', שתנחת הערב בשדה התעופה רמון. ברוך הבא.

ח"כ חיים ביטון, מנכ"ל תנועת ש"ס, נצפה השבוע בחנות אופניים, מפנק את הילדים.

בהמשך השבוע נצפה ביטון סועד עם משפחתו במסעדת 'ציפורה', רגע לפני חתונת הבת.

ברחובות בני ברק ראינו את יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני בסוד שיח עם הרל"ש לשעבר ומנכ"ל החברה הכלכלית - בני ברק בהווה, שלומי פולק. על פרטי השיחה הוטל איפול.

סגן שר החינוך מאיר פרוש השוהה בארה"ב הגיע במיוחד לאוהל של הרבי מליובאוויטש בליל ראש חודש סיון, להתפלל על המצב הביטחוני בארץ ישראל.

(צילום: ש.ג.)

כשח"כ יצחק פינדרוס, הרל"ש משה רבר, ח"כ אליהו ברוכי והפוליטי של 'קול ברמה' ישכר זלמנוביץ ירדו לעם וסיירו באשקלון, הם נקלעו למטח טילים ותועדו תופסים מחסה ברגעי האזעקה.

ואילו פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן ירד ממוגן לאשקלון ונצפה מעלה עשן במהלך מנוחה בין אזעקה לאזעקה בעיר המופגזת.

ומה אמר ישי כהן לרבנית ימימה מזרחי שגרם לה להגיב: "וואי, איך קשה לו להגיד את זה...". 'זופניק' עם הצצה לריאיון 'אחד על אחד' שישודר בשבוע הבא.

ואילו חנני ברייטקופף, איש 'כיכר השבת', יצא השבוע לטיול שורשים בפריז, רגע לפני שהחלה ההסלמה הביטחונית.

בצל האזעקות, נרשמו פגישות מעניינות בחדרים הממוגנים בכנסת. אחת מהן היתה בין ח"כ יעקב טסלר לח"כ רם שפע ממפלגת העבודה. 'זופניק' מעדכן שהשניים נשארו לשוחח גם מעבר לעשר הדקות הנדרשות לשהות במרחב המוגן.

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש ובכירי העירייה תומר כהן ויחיקם גמליאל שומרים על ההנחיות ותופסים מחסה בזמן אזעקה במחלף בן שמן

‏חובשי 'איחוד הצלה' חבר הכנסת ינון אזולאי ויעקב מורגנבסר‎, דוברו של משה גפני, נצפו בסוד שיח על הפרויקט לרכישת 45 תיקי החייאה של ארגון 'איחוד הצלה' לזכרם של 45 הרוגי 'אסון מירון'.

מה קורה כשמבקשים מראש העיר ירושלים משה ליאון להמשיך שיר עם המילה "ירושלים"? צפו...

(צילום: צביקה ליפשיץ)

ומי שבא להתפנק בירושלים הוא את ראש מועצת טלז סטון, יצחק רביץ, שנצפה עורך קניות לשבת בשוק מחנה יהודה.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

הפוליטי של 'קול ברמה' ישכר זלמנוביץ השתעשע עם כלב לצדו של הפוליטי של 'כיכר השבת' רפאל כהן. איך זה נגמר? צפו ושפטו בעצמכם...

(צילום: אלעד וולף)

במהלך השבוע השתתף פרשן 'קול ברמה' ישראל כהן בחתונת בתו של חברו, הפרשן הכלכלי של 'הארץ' נחמיה שטרסלר. כהן שישב לצד בכירי העיתון, העיר לקריקטוריסט עמוס בידרמן שהכעס עליו במגזר החרדי גדול. "כן, אומרים עלי שאני מהדר שטרימר", הגיב בידרמן.

ל'זופניק' נודע כי האוכל בחתונה היה כשר אולם שטרסלר שידע כי כהן מקפיד על כשרות מהודרת לא וויתר והביא לו חמגשיות עם מנות כשרות למהדרין.

ומי שמצא את עצמו תקוע בממ"ד עם ח"כ מיקי זוהר היה הפוליטי של 'ישראל היום', יהודה שלזינגר, שמיהר להזמין את עוקביו בטוויטר, "להעביר שאלות בשבילו ומתכונים מעניינים בשבילי".

(צילום: מתוך טוויטר)

ואילו הפרשן הבכיר, יעקב ריבלין, איש 'בקהילה', תפס מחסה בכנסת במהלך האזעקה בירושלים.

ומי שהגן על כלל ישראל בתפילותיו היה צביקה יעקבזון, ‏מנהל סיעת ש"ס, שניצל את רגעי האזעקה לאמירת פרקי תהילים.

אחת האזעקות תפסה השבוע את הזמר והיוצר ישי לפידות באמצע נהיגה בכביש ראשי והוא מיהר לתפוס מחסה, על הכביש.

גם איש התקשורת דוד חכם התפס תופס מחסה ברחוב, על המדרכה, כשהוא מסוכך על ראשו בידיו, בעקבות ירי הטילים למרכז. לדוד שלום.

מגישת הטלוויזיה אילה חסון מ'חדשות 13' שהגיעה השבוע לסקר את המהומות בעיר לוד, נפגשה באקראי עם שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי.

"למה אין שובר מסך?", נשאל שוב ושוב שוקי סלומון, אודות תוכניתו הפופולרית ב'כיכר השבת'. השבוע הוא הגיב לכולם והודיע כי בקרוב הוא חוזר בתוכנית מפתיעה מהצפוי...

אנשי התקשורת: ישראל כהן, איציק אוחנה, יוני קדם ויחיאל גלאי נצפו בבני ברק בצילומי כתבה על העולם החרדי ל'ערוץ 13' עם השחקן המפורסם עמית רהב.

(צילום: תום נשר)

בדרך לחגיגות יום ירושלים בכותל המערבי, עקיבא וייס, איש 'כאן 11' העלה טרמפ את הזמר חיים ישראל, כדי שיגיע בשלום.

איש התקשורת ינון מגל חגג בר מצווה לבנו השני נטע. העליה לתורה התקיימו בבית הכנסת "היכל משה" סמאטס בתל אביב בנשיאות הרב הראשי הרב ישראל מאיר לאו.

פישל רוזנפלד האיש שתמיד נמצא בחזית מתכונן בהתרגשות רבה לחתונתו וכבר רכש שטריימל מהודר.

יוסי צימט, מבכירי עיריית בני ברק ו'אגודת ישראל', ניצל את ערב ראש חודש סיון כדי להעתיר בתפילה בציון השל"ה הקדוש.

מנדי ריזל, הכתב הצבאי של 'קול ברמה' ותושב שדרות שנמצא כעת ב-770 נצפה מעביר דיווח בגל הפתוח על ההסלמה בדרום.

חבר מועצת העיר ירושלים, דוד זוהר, נצפה השבוע בברית לבנו, מתברך על ידי אביו הרב אורי זוהר.

גם איש התקשורת יחיאל אברהם זכה לקבל את ברכת האב הצדיק באירוע.

ואילו חבר מועצת העיר פתח תקווה, ישראל פרידמן, אירס בשעה טובה את בתו, בשמחה השתתפו רבני העיר ובהם האדמו"ר מבישטינא והרב יקותיאל רוזנבאום רב קהל חסידים, שגם נצפה השבוע בהפגנת הרב חיים דרוקמן מול ביתו של ח"כ ניר אורבך מימינה.

(באדיבות רוטרניק)

דובר עיריית ביתר שלומי גיל והלוביסט החרדי ארי גלהר בסלפי משותף. ניתן להבחין בידו החבושה של גלהר שנפצע לאחרונה כפי שדווח בהרחבה ב'זופניק'.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

ערב שבת קודש, איש התקשורת ינון פלח והזמר רולי דיקמן התפנקו בעוגה לכבוד שבת ממאפיית כץ בבני ברק.

לקראת מופעי הקיץ: גדול הזמר החסידי אברהם פריד נחת בימים האחרונים בישראל ונצפה בתפילת שחרית בבית חב"ד בשכונת רחביה בירושלים.

(צילום באדיבות עדכוני חב"ד)

כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר וחבריו היו השבוע בהקלטות לקליפ חדש שיצא בקרוב עם השיר שיצא לפני שנה - 'גוועלדיק'. "בימים אלו אני לא מפסיק לחשוב על מה שאתם עוברים עם החמאס בישראל, תהיו חזקים", אמר שמלצר, "בימים אלו אני עובד על קליפ חדש שבו אנחנו מעבירים מסרים של אמונה וביטחון בהשם יתברך".

הזמר משה קליין נצפה ביום שישי האחרון בקניות לשבת בבני ברק יחד עם ילדיו.

(צילום: אליעד ירושלמי)

הפייטן והחזן יחיאל נהרי נצפה השבוע בשיחה אישית עם מזכה הרבים הרב יגאל כהן, כשהוא סיפר לרב בהתרגשות סיפור עם מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

דקות לפני תחילת ההופעה בזאפה הרצליה, הזמר והיוצר שולי רנד התפנה יחד עם הלהקה למקלט, עד תעבור האזעקה.

'זופניק' ראה את הזמר החסידי זאנוויל ויינברגר יוצא ממגדלי ב.ס.ר. בבני ברק ותהה לעצמו איזה פרויקט מוזיקלי נמצא על הפרק...

שדרן הרדיו אשר גרייבר והמוזיקאים בני לאופר, שלומי וילמן ומשה פלד ברחו למרחב המוגן בזמן האזעקה - באמצע הצילומים.

במהלך העצרת של יום ירושלים בישיבת מרכז הרב, בירך הגר"ש עמאר את הזמר והיוצר יונתן רזאל, שהופיע באירוע, והודה לו על יצירותיו המקרבות לבבות בעם ישראל.

אמרגן החתונות פיני רוטשטיין, המשמש גם כנהג אמבולנס וחובש במד"א, נתפס השבוע יחד עם החובש מוטי פסל על הרצפה בעת האזעקה.

(באדיבות רוטרניק)

איש היינות נתי אזרזר ומשפחתו הכניסו השבוע ספר תורה לבית כנסת בירושלים לעילוי נשמת האח אביתר אזרזר ז"ל.

(צילום: בצלאל כהן)

היועץ הרפואי יוסי ערבליך נצפה בקניות לשבת כשמסכה מהודקת על פניו.

אדיר מעטו, הפקח של גדולי ישראל, נחלץ השבוע לעזרתו של ערבי שהותקף ע"י יהודים בעיר בני ברק וגונן עליו עד שחולץ מהמקום.

(צילום: שמעון ברוך)

ר"ע ב"ב הרב אברהם רובינשטיין באירוע הוקרה למגידי שיעורים שע"י ארגון אחיעזר עם הרב שלמה קנייבסקי מרבני הארגון.

במלאת שנה לפטירתה של התינוקת רננה חיה אדמקר ז"ל בתו של איש התקשורת יקי אדמקר - התכנסו החברים נייש התקשורת דוד חכם, ישראל כהן ורב הסלבס מרדכי חסידים ועוד... לשיעור תורה לעילוי נשמתה.

צדיק! עם טלית ותפילין: הזמר רגב הוד בתפילת שחרית בציונו של מרן ה'חפץ חיים' זי"ע בראדין.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר