פרעות תשפ"א

ההרוג בלינץ': הנשיא ריבלין ושרה נתניהו הגיעו לנחם את המשפחה

נשיא המדינה רובי ריבלין ורעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, הגיעו היום לנחם את משפחתו של יגאל יהושע ז"ל , שנהרג על ידי ערבים, במהלך הפרעות שהתרחשו בעיר לוד (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
שרה נתניהו (מימין) והנשיא רובי ריבלין (צילום: מארק ניימן לע"מ • וידיאו: איתי בית-און, סאונד: ניר שרף /לע"מ)

מאות אנשים עולים בשבוע האחרון לנחם את משפחתו של יגאל יהושע ז"ל, שנהרג בפרעות שנערכו בעיר לוד. היום (ראשון) הגיעו לנחם נשיא המדינה רובי ריבלין ורעיית ראש הממשלה שרה נתניהו.

רעיית רה"מ הגב שרה נתניהו הגיעה לנחם גם את משפחת אביגל שאיבדה את עידו ז"ל, שבנם בן החמש, נרצח מפגיעת רקטה במבצע שומר החומות.

רעיית ראש הממשלה ביקשה לחזק את המשפחות בשעתן הקשה ושמעה אודות יקיריהן.

הגב׳ נתניהו ציינה כי יגאל היה גיבור ובעל תעצומות נפש וההחלטה לתרום את איבריו מנציחה את דרכו, דרך של נתינה לזולת ותרומה לקהילה, "היה צדיק הן בחייו והן במותו", אמרה הגב׳ נתניהו.

הגב׳ נתניהו הביעה צער וחיזקה את המשפחות בשמה ובשם ראש הממשלה ששלח את תנחומיו בשם הממשלה ובשם עם ישראל.

רעיית רה"מ בניחום האבלים (וידאו: איתי בית-און, סאונד: ניר שרף, לע"מ)

הנשיא ריבלין, ביקר אף הוא אצל משפחת יהושע ואמר לבני המשפחה כי כאבם קרע את לב המדינה כולה וכי אין מחילה על הטרור הנורא שבוצע ביגאל.

אחיו של יגאל סיפרו לנשיא על המנחמים הרבים שמגיעים, בני לוד ומכל הארץ כולה, סיפרו על שורשי המשפחה הענפים ועל החיבור הפנימי של יגאל והמשפחה כולה אל הארץ.

"אין לנו ברירה יקיריי, אנחנו כאן ולא נלך לאף מקום אחר. אני חוזר על הדברים שוב ושוב מאז הרצח הנורא ואמשיך ואגיד. אין לנו ברירה אחרת,״ אמר הנשיא והמשיך: ״אני חושב מה לומר, כיצד לחזק אתכם, ואומר לעצמי, מה היה אומר לכם היום אחיכם? כיצד היה הוא מחזק את כולנו?".

אחיו של יגאל אמרו שאין להם ספק שהוא היה אומר להם להרים ראש ולהמשיך מתוך האמונה העמוקה שלו בדו קיום אמיתי. הם סיפרו כיצד הפצירו בו לא לנסוע, ובכל זאת הסביר כיצד אין לו ספק שהוא יהיה בסדר, שכולם מכירים אותו.

"אנחנו חייבים להמשיך להאמין ולהגשים. לעשות למען העם והארץ בנחישות ובאמונה, אין לנו שום ברירה אחרת יקיריי" חתם הנשיא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר