מכתב לנתניהו

המשפחות השכולות: "אנו דורשים ועדת חקירה ממלכתית"

המשפחות השכולות מאסון מירון במכתב לראש הממשלה: "ברצוננו להגיד בקול רם, ברור, חד משמעי ושאינו משתמע לשתי פנים, כי אנו דורשים רק ועדת חקירה ממלכתית בלתי תלויה" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לקראת ישיבת הוועדה המסדרת שתדון בבקשה 'יש עתיד' להקים ועדת חקירה ממלכתית לאסון הנורא בהר מירון, פורום המשפחות השכולות שיגר הלילה (ראשון) מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובו דרישה חד משמעית להקמת ועדת חקירה ממלכתית. במקביל, המשפחות שיגרו את העתק של המכתב ליו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, ליו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני ולמפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי.

בפתח המכתב, כותבים נציגי המשפחות: "אנו נציגי המשפחות השכולות דואבים וכואבים את לכתם בטרם עת של יקירנו באסון הנוראי שפקד אותנו בל"ג עומר. מאז פקד אותנו האסון, נפשנו אינה מוצאת מנוחה ונחמה".

קראו עוד: לא להשתקת המשפחות השכולות // ישי כהן

"לדאבוננו הרב", הוסיפו בני המשפחות: "בימים האחרונים עולים קולות אשר מעוניינים בחקירה אשר איננה במסגרת ועדת חקירה ממלכתית בלתי תלויה".

בשלב הזה נציגי המשפחות מעבירים בקשה ברורה לראש הממשלה: "ברצוננו להגיד בקול רם, ברור, חד משמעי ושאינו משתמע לשתי פנים, כלל המשפחות כאיש אחד, כי אנו דורשים רק ועדת חקירה ממלכתית בלתי תלויה. אנו סבורים כי רק ועדת חקירה ממלכתית תביא למיצוי החקירה, בצורה מוחלטת.

המכתב המלא

"כמו-כן ועדה שכזו צריכה להבין את אורח חייהם החרדי של הנספים ולהכיל בתוכה נציגים מקרב המשפחות השכולות".

בסיום מכתבם הוסיפו: "אנו רואים את אסון מירון, כיום הכיפורים האזרחי של מדינתו. מטרתנו כי ועדה זו תמנע את האסון הבא ויחד עם זאת תמצה את הדין בצורה הנכונה ביותר עם כלל הגורמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר