צפו בתיעוד

תעודות הוקרה לידידי בית הכנסת המרכזי במוסקבה

באסרו חג דשבועות, התקבצו עשרות ידידים ותומכים של בית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" שבמרכז במוסקבה, לקבלת הערכה על תמיכתם השנתית, בהתוועדות מיוחדת; צפו (בארץ)

(צילום: לוי נאזרוב)

באסרו חג דשבועות, התקבצו יחד עשרות ידידים ותומכים של בית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" שבמרכז במוסקבה, לקבלת הערכה על תמיכתם השנתית בפעילות רבת ההיקף של בית הכנסת, המשרת מאות ואלפי יהודי בירת רוסיה ואף מחוצה לה, הפוקדים את המקום דבר יום ביומו.

במקום נמצא היכל שוקק חיים של תורה, חסידות, תפילות וגמילות חסדים, עם תוכניות רוחניות מגוונות לכלל האוכלוסייה היהודית וכל הגילאים, בשבתות, חגים וימות החול, והכל מתנהל תחת שרביטו של רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר, הנושא בעצמו בכל שבת וחג דרשות ושיעורים לרוב, ועומד על גבם של הגבאים המסורים הנושאים בעול.

במעמד השתתפו גם נשיא איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה הרב אלכסנדר ברדה, ומנהל הקהילה היהודית במוסקבה הרב מרדכי ויסברג, שחילקו את תעודות ההוקרה לתומכים.

עם סיום החלק הרשמי, הסבו המשתתפים להתוועדות חסידית מיוחדת, כאשר המשתתפים קיבלו על-עצמם החלטה טובה לכבוד האירוע, לאסוף חידושי תורה בכל פרד"ס התורה ולאגוד הכל בספר תורני שייצא בע"ה לאור בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר