רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: המתיחות בלשכת הראשון לציון, המינוי החדש בהסתדרות, הזכייה של טוקר, כל מה שקרה בחתונות דרעי, ביטון וגור, מה חיפש אביב גפן בבני ברק ו-5 הכתבות הנצפות השבוע (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

והנה, משו לוהט בשביל הפתיחה: רוני דהן חתנו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הבן יהודה דרעי ואיש התקשורת ארי קלמן ליוו השבוע את הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף בחתונת נכד האדמו"ר מבעלזא באצטדיון ארנה בירושלים. כש'זופניק' ניסה לברר מה לחתנו של דרעי ולליווי של הראשל"צ, התשובה היתה: "מלחמת עולם בתוך הבית". 'זופניק' ניסה להבין אם יש קשר לבכיר שעזב את הדתות, ומה לכתב פוליטי במשלחת שכזאת - אך התברר שהמלחמה עמוקה יותר. וכש'זופניק' שומע 'מלחמה', הוא משתדל להתרחק.

זה לעומת זה, אל חתונת בתו של חבר-הכנסת חיים ביטון, הגיע הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף כשהוא מלווה בחתנו הרב ברוך דרעי, הכוכב העולה במעונו של הרב בשכונת סנהדריה, ועוזרו מאיר עמר כשבכניסה נראה ליד המשלחת איש ש"ס יהודה אבידן. 'זופניק' ניסה להבין את פשר המשלחת החדשה ותהה איפה חתנא דבי היו"ר, אך כולם חששו לענות.

רגע, עוד לא סיימנו: בחתונת נכדו של האדמו"ר מגור, 'זופניק' זיהה כי אל המשלחת המאבטחת את הראשל"צ הגר"י יוסף הצטרף יוסף חיים כלף, לצדו של הרב ברוך דרעי. 'זופניק' נשאל אם כלף בא לשמור על הרב או על ברוך דרעי, אך לא ידע להשיב.

ואם כבר עסקנו במעונו של הראשון לציון ובשירותי דת, 'זופניק' שמח לבשר על מינוי של ר' דוד עמר לתפקיד מנהל מחלקה בהסתדרות, לצד יו"ר המחלקה ינקי דרעי. 'זופניק' תהה מי יהיה אחראי מעתה על מינוי רבנים ודיינים אך במחשבה שניה יתכן ומנהל המחלקה החדש הבין שהסיעות החרדיות בדרכן לאופוזיציה ורגע לפני שרבים וטובים יקפצו על התפקיד, הוא שיריין את הכסא הנחשק. מה שבטוח.

רגע לפני שנמשיך, חשיפת 'זופניק': איש התקשורת ושדרן הרדיו מנחם טוקר זכה במכרז להנחיית אירועים למגזר הדתי והחרדי של עיריית ירושלים והוא ינחה את כלל האירועים במגזר. והנה בתמונה, טוקר מנחה השבוע אירוע לבכירי עיר הבירה.

והנה, תיעוד נדיר ובלעדי ב'זופניק': הכלה שהתחתנה עם נכד האדמו"ר מבעלזא בכניסה למתחם הארנה בירושלים שם נערכה שמחת החתונה בהשתתפות אלפי חסידים.

(צילום: אברומי לינשה)

רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן שהגיע השבוע לראיון עומק עם ישי כהן באולפן 'כיכר השבת', בירך אותו על כך שהוא זוכה לקדש שם שמים. הריאיון המלא ישודר בתוכנית 'אחד על אחד' בשבוע הבא.

עם סיום הריאיון נצפה הרב גרוסמן בקונטרול, כותב הקדשה על ספרו החדש.

(צילום: ברכי גרוסמן)

לאחר מכן ראינו את הרב גרוסמן בשיחת תנחומים עם הבחור מנדי צדיק שאביו אריאל צדיק ז"ל נהרג ב'אסון מירון' - והגיע להתראיין באולפן 'כיכר השבת' על החשיבות בוועדת חקירה.

החל מהשבוע הבא, תשודר ב'כיכר השבת' התוכנית 'כוכב המג'יק קאס' - שתמצא את ילד הפלא של ישראל, בהנחייתו של איש התקשורת מנחם טוקר. השבוע, החלו הצילומים כאשר הילדים שצלחו את האודישנים המפרכים, הוזמנו להופיע מול קהל ומול פאנל השופטים הקשוח והלבבי: מבקר המוזיקה של 'כיכר השבת' נתנאל לייפר, איש האולפנים והסאונדים עדי נתנאלי, ושני ילדי הפלא לשעבר והזמרים בהווה נתי שיש ושרוליק הרשטיק, שנצפו כשהם שוברים את הראש לאור ריבוי הכישרונות שהופיעו בפניהם.

שופטי כוכב המג'יק קאס (צילום: אברומי לינשה)

מנחם טוקר נצפה מנצל הפוגה קלה בצילומים כדי לשדר את תוכניתו היומית ברדיו, היישר מאחורי הקלעים.

את כתב 'כיכר השבת' משה מנס ראינו במהלך "ריאיון בלי נעליים" עם אחד הילדים שמתמודדים בתוכנית. האם זהו ילד הפלא הבא? ימים יגידו...

(צילום: אברומי לינשה)

אחרי חצי שנה בחו"ל: יהודה דרעי, הבן של יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי - חזר לישראל לרגל חתונת אחותו שהתקיימה השבוע. והנה הוא כאן, ברגע של תמונה משפחתית תחת שרביטה של האמא יפה דרעי. 'זופניק' יחסוך מיהודה את איחולי ה"בקרוב אצלך" שלבטח הציפו אותו בחתונה ובשמחות ה'שבע ברכות' שערכו אילי ההון במהלך השבוע החולף. ואם כבר, אז הנה מקבץ לוהט מחתונת השבוע...

שעות ספורות לפני החתונה שנערכה באולמי 'אווניו', ראינו את האב אריה דרעי מברך בדמעות, בסלון ביתו שבשכונת הר נוף בירושלים, את בתו הכלה אילת הודיה, רגע לפני היציאה לאירוע.

(צילום: עמליה שמלות כלה amalyagowns)

דקות לפני החופה ראינו את המעומד לתפקיד נשיא המדינה, יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק בוז'י הרצוג, מתברך מחבר מועצת חכמי התורה ובעל ה'הלכה ברורה' הגאון הרב דוד יוסף.

לאחר הברכה נצפה יצחק הרצוג מסתודד עם ברק סרי, דוברו הוותיק של השר דרעי. האם תמיכת ש"ס במועמדותו לנשיאות עלתה שם? 'זופניק' מנוע מלשתף.

ומי שישב והתענג של שירתו של הזמר נפתלי קמפה היה חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב ראובן אלבז.

(צילום: שמעון חזן)

בשעת לילה מאוחרת ראינו במקום את יענקי קנייבסקי נכדו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, מסתודד עם מנכ"ל החברה הכלכלית בעיריית בני ברק שלומי פולק ורוני דהן חתנו של דרעי.

במהלך החתונה נצפה ‏השר אריה דרעי ממתיק סוד עם פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן.

(צילום: יעקב כהן)

האיש החזק ב'אגודת ישראל' מוטי בבצ'יק והפרשן הבכיר יעקב ברדוגו ניצלו את החתונה לשיחה על המצב הפוליטי במדינה.

את האסטרטג מנחם גשייד תפסנו בסוד שיח עם רבה של מגדל העמק הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן.

גם איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה זכה להתברך לזיווג הגון מהרב גרוסמן. 'זופניק' אמר אמן.

ואילו מאיר רבין, ה'מאכער' החרדי שהורשע בפרשת הולילנד, נראה מחליף מספר כשר כמובן עם הרב יצחק דוד גרוסמן.

מנכ"ל מועצת בתי העלמין, צוריאל קריספל, נצפה בשיחה ערה עם האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא. מאחור, אם לא זיהיתם בגלל הגזרה החדשה, נראה יוסף חיים כלף.

את יוני משריקי, יד ימינו של דרעי, ראינו עושה לחיים עם הזמר המזרחי חיים ישראל שהקפיץ את החוגגים באירוע, מהצד נראה הרב המזמר רונן בוסתן.

והנה אנשי התקשורת איציק אוחנה ויוני קדם ב'לחיים' על יין משובח עם אב הכלה אריה דרעי.

(צילום: יעקב כהן)

מחוץ לאולם ראינו את ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן בשיחה ערה עם מנכ"ל רדיו 'קול חי' אבי רוזן והמפיק האגדי שלום וגשל.

את האסטרטג ארי גלהר ראינו בוויכוח פוליטי סוער עם פעיל ש"ס אבשלום אוחיון (המכונה אברשה), מהצד נראה הפעיל החברתי אריאל אלחרר ופעיל ש"ס בבני ברק אליהו שושן.

איש הרבנים הרב יהודה חזן נצפה במשא ומתן הלכתי עם גדולי הדיינים הגאון הרב זבדיה כהן ראב"ד תל אביב והגאון הרב יצחק זר אב"ד ירושלים. ל'זופניק' נשאר לחכות למכתב הרבנים הבא בכדי לדעת על מה נסובה השיחה.

רב הסלבס מרדכי חסידים נצפה מאחל בחמימות מזל טוב לאב הכלה המאושר אריה דרעי כשמהצד נראה מחיוך האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא.

(צילום: יעקב כהן)

לאחר מכן ראינו את חסידים בשיחה ערה עם הרבנית יהודית יוסף.

(באדיבות המצלם)

איש התקשורת ישראל כהן שנעדר מהחתונה נצפה היום מאחל מזל טוב בשמחת השבע ברכות לבתו של שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי שנערכה בבני ברק.

(צילום: יעקב כהן)

ליל שישי שעבר, אולמי 'הדר דימול', הסופר חיים ולדר מחתן את בתו עם בנו של מוטי שחורי, מנהל קשרי לקוחות של 'מכבי' באלעד; על הבמה, דואט מטריף של ישי לפידות, אלי הרצליך עם אבי הבת בשירת "ילדים מספרים על עצמם".

(צילום: עמי מימון)

בין האורחים בחתונת בתו של ח"כ חיים ביטון היה הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר שהקדיש מברכותיו לחתן והכלה.

בחתונה נצפו גם את הדיין הגאון הרב אליהו עמאר, אלי מלכה יד ימינו של הרשל"צ הגרש"מ עמאר והרב שלמה (שאמי) פרוור יו"ר המועצה הדתית באשקלון.

את סגן השר לשעבר איציק כהן ראינו בשיחה ערה עם אשר מדינה רמ"ט שר הדתות.

הקוסם שימי אילוזיני ניצל את האירוע לביצוע קסמים מרהיבים לאורחי החתונה. 'זופניק' ראה את סגן השר לשעבר איציק כהן נהנה ומתפעל והצטרף לחגיגה.

ביציאה מהאולם ראינו את הזמר המזרחי חיים ישראל מעלה זיכרונות עם זקן חברי מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני – "באנו עם שלומי שבת אליך הביתה, אתה זוכר?", והעלה חיוך על פניו.

(צילום: שמעון חזן)

במהלך האירוע נצפו האסטרטג יענקי ביכלר ואיש הרבנים יהודה חזן ב'לחיים' עם אבי הכלה.

(צילום: יעקב כהן)

ראש העיר ירושלים משה ליאון השתתף יחד עם יועצו שמעון ברייטקופף בשמחת החתוה לנכד האדמו"ר מבעלזא במתחם הארנה. האדמו"ר קיבל את ראש העיר בחמימות רבה וביקש לשיר משירי ירושלים לכבוד ראש העיר, הודה לו על עזרתו והעניק לו בקבוק יין, כאות הוקרה.

הצמודים של יו"ר 'יהדות התורה' מוישה גפני, משה זלושינסקי ויעקב מורגנבסר נצפו יחד עם ראש אגף התקציבים במשרד האוצר יוגב גרדוס ורמ"ט שר האוצר טמיר כהן בקנית חלות לשבת במאפיית ויז'ניץ בבני ברק.

המועמדות לנשיאות מרים פרץ, נצפתה השבוע יחד עם היועץ האסטרטגי זאב פליישמן, בלשכת יו"ר הכנסת יריב לוין. מעניין מה סגרו שם.

(צילום: טל אורן)

במהלך ביקורו של זקן חברי מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני בציון הרשב"י במירון ניגש ראש עיריית אלעד ישראל פרוש יחד עם שני ילדיו לקבל את ברכתו של הרב.

אם בישראל פרוש עסקינן, 'זופניק' שמע שכל בוקר מתחיל אצל ראש העיר אלעד בחברותא ללימוד הדף היומי והצליח לתעד.

הגאון רבי אהרון דב פרוינד ראש ישיבת 'אמרי צבי' וראש כולל 'בית אבא' במודיעין עילית נצפה סועד ארוחת בוקר במלון 'כינר'.

(צילום: יוני קדם)

ואילו רבה של בני ברק, הגאון הרב חיים יצחק אייזיק לנדא, נצפה השבוע מעתיר בתפילה בקבר דוד המלך.

(צילום: בצלאל דיין)

האדמו"ר משאץ ויז'ניץ הגיע השבוע ל'בית מנחם' בכפר חב"ד לתפילת ערבית.

(צילום: עדכוני חב"ד)

הפרשן הפוליטי הבכיר יעקב ריבלין מ'בקהילה' נצפה בשיחת מסדרון צפופה בכנסת עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני.

הכתבים הפוליטיים מיכאל שמש (כאן 11), יקי אדמקר (וואלה) וישכר זלמנוביץ (קול ברמה) ברגע של מנוחה ושיחה פוליטית מתעדכנת בכנסת.

(צילום: אריה לייב אברמס)

אחרי שיצא לחופשה קצרה: איש התקשורת והאוכל יהודה שלזינגר נצפה סועד עם רעייתו בשוק מחנה יהודה. לא נראה 'גאלע' באיזור.

(צילום: חיים פרוכטר)

במרפסת של הכנסת, ראינו את הרב בנצי נורדמן חבר מועצת העיר חדרה ובעל טור שבועי ב'כיכר השבת' - בשיחה עם ח"כ יצחק פינדרוס יו"ר סיעת 'יהודה התורה'.

חבר הכנסת אוריאל בוסו נצפה בשיחה אישית עם הרב נתנאל שריקי בחתונת בת האדמו"ר רבי יעקב ישראל איפרגן (הרנטגן) בנס ציונה.

באותה חתונה ראינו את המיליארדר היהודי אדוארדו אלשטיין בסוד שיח עם רב הסלבס מרדכי חסידים.

השר לענייני ירושלים רפי פרץ, כן כן - עדיין שר, ראינו מתעד בחופה של משפחת איפרגן.

(צילום: יונתן בן טוב)

סגן ראש עיריית אלעד ויו"ר 'דגל התורה' בעיר אבי שטרן חיתן השבוע את בתו הבכורה באולם 'עטרת פרידמן' בעיר. השתתפו: רבנים, חברי כנסת, אישי ציבור ורבים מתושבי העיר.

(צילום: חיים גיטלר)

מחוץ לאולם ראינו את ראש העיר ישראל פרוש בסוד שיח עם ידידו משכבר הימים, מנכ"ל 'יתד נאמן' זליג אורלנסקי.

(צילום: חיים גיטלר)

ואת הלוביסט החרדי אליהו ארנד פגש 'זופניק' במעונו של ראש ישיבת סלבודקא הגאון הרב דב לנדו שם הגיע יחד עם בניו לקבל את ברכתו לרגל החלאקה לבן אהרן יהודה לייב, הקרוי על שם מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, שהגיע לגיל 3.

בבית משפחתו של איציק אלחרר, ראש לשכת הראשל"צ הגר"י יוסף, באשדוד נערך מפגש מעניין במיוחד בו נטלו חלק בנו אריאל אלחרר, איש ש"ס יהודה אבידן, איש התקשורת אבי גרינצייג ורב הסלבס מרדכי חסידים.

כוכב הרשת החרדי ואיש העסקים שוקי סלומון ממגישי התוכניות ב'כיכר השבת' - התקבל כאורח כבוד בחתונת נכדו של האדמו"ר מגור.

דקות לפני יציאת האדמו"ר מגור לחופה, לכדה העדשה את מנהל אגף היח"צ במשרד הפרסום אפיקים, בונים נאגל, שבשנתיים האחרונות מדברר את חסידות גור בערד, בחישובים אחרונים.

במהלך החתונה בגור ראינו את ‏פרופסור זאב רוטשטיין מנכ"ל ביה"ח 'הדסה', פרופסור יצחק קרייס מנכ"ל ביה"ח 'תל השומר' וסגנו יואל הר אבן - יחד עם יונתן בורנשטיין מנהל איחוד מוסדות גור.

את איש התקשורת אבי גרינצייג ראינו השבוע ממתין לרכבת הקלה בירושלים תוך כדי מה שנראה הקלטת הודעה קולית לא קצרה בוואטסאפ.

ואילו איש התקשורת עקיבא וייס, כתב 'כאן 11', נצפה כשהוא מושך כסף מהכספומט. מרחוק היה נראה ל'זוניק' שהמצב בחשבון סבבה לגמרי.

באירוע הוקרה לפעילי 'דגל התורה' שפעלו למען הציבור בתקופת הקורונה, העניק ח"כ משה גפני לפקח של גדולי ישראל, אדיר מעטו, תעודת הוקרה על פעילתו למען תושבי העיר בני ברק בסגרים.

בטקס השתתף גם העסקן הדגלאי הצעיר מהעיר בית שמש, יוסי ברנפלד, עוזרו של חבר המועצה יוסי גולדהירש - שהוא כבר דור שלישי לעסקונה בדגל התורה.

מי שעקב אחר הסטטוסים של מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן בשבוע האחרון קיבל סחרחורת, לאחר שניצל את הזמן הקצר שהוא בארץ להרצאות ולעבודה חממות עין יהב - בדרום הרחוק ונהריה וצפת - שבצפון.

בחתונתו של איש התקשורת פישל רוזנפלד, ראינו את נחמן טובול, הדובר הבלתי מעורער של 'איחוד הצלה', כשהוא מפזז ורוקד.

‏כוכב הרשת החרדי, משה ריינר, הצטרף השבוע למחלקת הדיגיטל של ערוץ הכנסת. ברכות מ'זופניק'.

דודי רובינשטיין האיש והחו"ל מהודר שנמצא בימים אלו בסיור בסלוניקי וחלקידיקי בצפון יוון, השתתף מרחוק בשמחת חתונת נכד מורו ורבו הרבי מגור בירושלים. כך זה נראה...

בן 40 לבינה: נגן הקלרינט דוד קליגר חגג יום הולדת 40 - בני משפחתו הפתיעו אותו במהלך אירוע משפחתי והוא רקד עם עוגה על ראשו.

הזמר מידד טסה נצפה עם מעריצים בשכונת הבוכרים בירושלים כשהוא מפגין מאור פנים מיוחד.

(צילום: אליעד ירושלמי)

כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר תועד כשהוא נושא תפילה במהלך חתונה בארצות הברית.

(צילום: נחי שטרן)

טיסה נעימה: הזמרים ישי לפידות ואיציק וינגרטן בשדה התעופה בדרך לניו יורק.

עם בירה מול הנהר: הזמר החסידי מנדי וייס שנסע להופיע בחתונה חרדית בלונדון נצפה ברגע של אתנחתא.

(צילום: שרגי גרוס)

קבלו את הלוק החדש של הראפר החסידי ניסים בלאק לאחר שהשיל עשרות קילוגרמים ממשקלו.

(צילום מסך מתוך אינסטגרם)

מקהלת 'מלכות' והזמר מאיר אדלר ששוהים במונסי שבארה"ב לסדרת אירועים, בהכנות לחתונה הגדולה של הערש מיכל הלר מנכ"ל מוסדות 'תולדות אהרן' שמחתן את בנו הקטן בשעה טובה.

אותו ביכלר מ'מלכות' נפגש באחת המסעדות בעיר עם גדול הזמר שמילי אונגר. דברים חדשים מתבשלים בקרוב...

זהירות, נשק: הפרסומאית החרדית רחלי גרינוולד נצפתה השבוע במטווח נשק. רישיון להרוג?

השבוע, נבחרה רחלי גרינוולד לכהן כשופטת בתחרות 'יזם השנה' של קרן שמש - שתערך בחודש הקרוב במוזיאון ישראל, בקטגוריית היזם בעל הסיפור האישי המרשים ביותר.

המר והיוצר שולי רנד נתן בהופעה פרטית במהלך חגיגת יום ההולדת לשוקי רייך, מנכ"ל אופנת 'בגיר', שנערכה בוילה יוקרתית.

(צילום: בנצי בקשי)

יום שישי, שעת צהריים, 'זופניק' נוסע ברחובות קריית משה ולפתע, הזמר והיוצר ישי ריבו נצפה מטייל עם ילדיו ברחובות השכונה.

זאת כאשר ברחובות בני ברק נצפה הזמר והיוצר אביב גפן, (מהדואט עם אברהם פריד), כשהוא נוסע עם רכב אאודי שברשותו בדרכו לקנות אוכל יהודי לכבוד שבת המלכה.

גם הידוען יובל דיין נצפה ברחובות עיר התורה והחסידות בני ברק כשהוא מצוייד בסקייטבורד.

(באדיבות בובע)

השחקן המפורסם אביב אלוש התברך השבוע מפי המקובל הרב דב קוק במהלך אירוע שבו נפגשו השניים.

הצלם אריה לייב אברמס נתפס בעדשת המצלמה בשישי שוק כשהוא אוכל בורקס של מחנה יהודה.

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ יצחק פינדרוס בקניות לשבת בשוק הבוכרים בירושלים נעמד לשיחה עם הרב יוסף חיים אוהב ציון מכותבי הטורים ב'כיכר השבת'.

(צילום: יעקב יונה פרסום רוממה)

העורך הכלכלי של כאן 11 שאול אמסטרדמסקי נצפה עורך קניות לשבת בשוק מחנה יהודה כאחד האדם.

לא רחוק משם, איש יחסי הציבור אסף משיח והזמר והיוצר נתן גושן בסלפי קניות לשבת היישר מרחובות ירושלים ופסי הרכבת הקלה.

בהמשך השבוע נצפה הזמר והיוצר נתן גושן יחד עם הצלם דוד זר בסיור ברחובות עיר התורה והחסידות בני ברק.

אמן החושים החרדי מני הולנדר יצא השבוע לשמח ילדים חולים בבית החולים 'שניידר'. והנה הוא כאן קורא מחשבות לידוענית ישראלית בשם נועה קירל ומותיר אותה בהלם.

יישוב טוב: השחקן המתחזק איתי תורג’מן בקביעת מזוזה בביתו החדש בהרצליה.

(באדיבות: שי כהן דבי)

מזל טוב לחזן-זמר ברל'ה צוקר לרגל אירוסיו עם חיה שקדי.

ענבי הגפן בענבי בגפן: אביטל ויצמן בתם של אנשי האופנה והעסקים עזרא ואביבית ויצמן התארסה בשעה טובה ומוצלחת עם הבחור יוסי מור.

(צילום: איציק ויצמן)

נועם ורון בתה של אשת התקשורת דנה ורון התחתנה בשעה טובה ומוצלחת באולם האירועים 'הבוסתן' באבו גוש. בסידור חופה וקידושין כובד הרב יוסף גינזבורג מרבני חב"ד. בחתונה השתתפו איש התקשורת עופר חדד מ'ערוץ 12' וסוכן הטאלנטים החרדי בניהו יום טוב.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר