צפו בבר המצווה

תיעוד מרגש: 'ריקוד' הילדים החולים שנפצעו באסון הפארנצ'עס

שיאה של בר המצווה הייחודית שנערכה בבית החולים, היה כאשר ילד בן 12, שאף הוא נפצע קשה באסון הפארנצ'עס, התקרב עם כיסא גלגלים לחתן השמחה השוכב, הושיט את ידיו וכך רקד עמו • צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
התיעוד המרגש (צילום: עמותת סעד ומרפא)

ברחבת המבואה של מחלקת הילדים, בבית החולים שערי צדק, נערכה הערב (חמישי) חגיגת בר מצווה מרגשת במיוחד, לילד בן 13 המאושפז במחלקה, שנפצע באורח קשה באסון קריסת הפארנצ'עס, בבית הכנסת של חסידות קרלין בישוב גבעת זאב, בערב חג השבועות.

הילד, שהרופאים נלחמו על חייו כשהיה בסכנת חיים מיידית, הועבר לאחרונה מהמחלקה לטיפול נמרץ-ילדים למחלקת הילדים ומצבו הבריאותי משתפר בהדרגה, וכעת כאשר הגיע לגיל מצוות, ארגנו לו חברים ומתנדבים, יחד עם צוות המרכז הרפואי, מסיבת בר מצווה בליווי תזמורת וריקודים.

השמחה הרקיעה שחקים, ולבבות כולם פעמו בשמחה ובהתרגשות רבה - שסחפה את כל המחלקה. שיאו של האירוע, היה כאשר ילד נוסף בן 12, חברו לחדר, שגם הוא נפצע קשה באסון ואושפז במצב קשה מאוד בטיפול נמרץ, התקרב עם כיסא גלגלים לחתן השמחה השוכב במיטה, הושיט את ידיו וכך "רקד" עמו.

רגע האסון (צילום לפי סעיף 27 א')

ד"ר אלון שוורץ, מנהל יחידת הטראומה, אמר לאחר מכן: "בליל חג השבועות, כשקיבלנו את הילדים ביחידת הטראומה, מצבם היה קשה מאוד. חרדנו לגורלם ונאלצנו להיאבק על חייהם ממש. כעת אנו מאושרים לראות את החלמתם, ומקווים לראותם משתחררים, וצועדים בבטחה לבריאותם השלמה".

"מי שרואה את הילדים האלו", הוסיף יו"ר אגודת סעד ומרפא מוטי פריד, המלווה את המשפחות לכל אורך הדרך, "רואה תחיית המתים כפשוטו. אני רואה את הילדים מושיטים ידיים זה לזה, ושואל את עצמי האם אני לא חולם? האם אלו הילדים שהגיעו בליל החג במצב אנוש? אנו רואים ניסים ונפלאות, ומודים לקב"ה על חסדיו".

צפו בתיעוד המרגש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר