"ספין של הליכוד"

מה שוות ההבטחות של בנט ו'ימינה'? • צפו

במפלגת ימינה ערכו בערב הבחירות האחרונות, בליץ ראיונות, כשהם מתחייבים לא לשבת בממשלה תחת לפיד • "יש ספין שנקים ממשלה עם לפיד – זה שקר מוחלט" • צפו (חדשות)

בנט באולפן בחאן אל אחמאר (צילום: סרוגים)

מקבץ מיוחד של הבטחות שנאמרו על ידי יו"ר ימינה נפתלי בנט וחברי מפלגתו, ערב הבחירות, בו התחייבו שאין מצב שישבו בממשלה תחת לפיד.

• יומיים לפני הבחירות האחרונות, התראיין נפתלי בנט באולפן סרוגים הארעי שהוקם בחאן אל אחמר והכריז: "אני מסתכל לך בעיניים, לא אתן את ידי בשום מצב שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה, עם או בלי רוטציה. לא כי הוא איש רע, אלא כי אני איש ימין והוא איש שמאל מלא מלא".

עוד הוא אמר: "יש ספין שנקים ממשלה עם לפיד – זה שקר מוחלט". על השאלה האם יקים ממשלה עם מרצ? השיב בנט: "לא. הם לא בעד מדינה יהודית ודמוקרטית".

• מתן כהנא אמר בראיון לבנצי רובין באולפן סרוגים: "כל אחד מחרים מישהו אחר. אנחנו לא מחרימים את לפיד. אמרנו את המובן מאליו: לפיד הוא איש שמאל ולכן הוא לא יכול ראש ממשלה בישראל. בכנסת יש כ-80 ח"כים ימנים ולכן אין היתכנות שראש ממשלה יבוא מהשמאל."

• איילת שקד בראיון לאמיר אטינגר אולפן סרוגים: "הציבור בישראל צריך לדעת, אנחנו נקים בישראל ממשלת ימין".

עידית סילמן מ'ימינה', התחייבה שבניגוד לנתניהו, על המפלגה שלה אפשר לסמוך: "נתניהו עד היום, כל פעם שהיה צריך שישלימו לו ממשלות – הוא הלך לממשלות שמאל ומרכז, הוא עשה את זה עם לבני, עם קדימה ועם כחול לבן. אז אני חושבת שאפשר לסמוך שמי שייקח את הממשלה הזו ואת מדינת ישראל לימין, זו רק ימינה".

ניר אורבך, עוד חבר ב'ימינה' אמר: "אנחנו שואפים להיות המפלגה השנייה בגדולה, אחרי הליכוד. אגב, העניין שלפיד יכול להרכיב ממשלה, זה ספין של הליכוד. להחליף את בנימין נתניהו, זה רק מישהו שיבוא מימין".

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר