'הצהרת תובע'

המשטרה על התוקף במדרגות הר הבית: "למצות את הדין"

צעיר ערבי, שבאווירת אופוריית "הניצחון של עזה" אזר אומץ, והסתער על שוטר שברח מההמון השואג "אללה אכבר" סמוך למסגד אל-אקצא, יעמוד בקרוב בפני כתב אישום חמור (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התקיפה בהר הבית (צילומים: מתוך טוויטר)

משטרת ישראל סיימה היום (ראשון) את מלאכת חקירת האירוע בו ערבי תקף שוטר במדרגות הר הבית, והפרקליטות מסרה לבית המשפט 'הצהרת תובע' לגביו, לקראת הגשתו של כתב אישום.

כזכור, לפני מעט יותר משבוע, וכחלק מאווירת האופוריה בקרב הפלסטינים בעקבות הפסקת האש מול עזה, שהתקבלה כניצחון על ישראל, צעירים ערבים רבים התגרו בשוטרים, בעיקר ברחבת הר הבית, סמוך למסגד אל-אקצא.

אחד מהם אף אזר אומץ והסתער על שוטר שנראה בורח מפני ההמון השואג "אללה אכבר", ניסה לדרדר אותו במדרגות המובילות ליציאה מהמתחם ולאחר מכן נמלט.

תחילה נעצר בפרשה זו צעיר שנחשד במעורבות בה, אך שוחרר - במקביל למעצרו של החשוד המרכזי בתקיפת השוטר, שתיעוד ממנה עורר סערה רבה ברשתות החברתיות.

בימים אלו כאמור הסתיימה חקירתו של החשוד, על ידי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, ולפני זמן קצר הוגשה נגדו הצהרת תובע, מטעם פרקליטות מחוז ירושלים.

כמו כן, מעצרו של התוקף הערבי, המתגורר במזרח ירושלים, הוארך בחמישה ימים נוספים, לצורך הכנתו והגשתו של כתב האישום לבית המשפט.

"משטרת ישראל תמשיך בפעילותה תוך הפעלת מיטב היכולות והאמצעים הקיימים ברשותה, לרבות שימוש ביחידות מיוחדות ומקצועיות, במטרה לאתר חשודים בהפרת סדר, תקיפת אזרחים ושוטרים וגרימת נזק, ועל מנת למצות את הדין עם כל אחד מפורעי החוק הללו", נמסר מדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר