"קיצוני יותר מנתניהו"

בל"ד הודיעה: "נתנגד לממשלת בנט-לפיד"

מפלגת בל"ד הודיעה הערב, כי קיבלה החלטה שלא לתמוך בממשלה העומדת לקום, בראשות נפתלי בנט - "אשר עמדותיו ימניות, קיצוניות וגזעניות יותר משל נתניהו" (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סמי אבו שחאדה (צילום: Miriam Alster/Flash90)

לאחר ההצהרות של ראש הממשלה נתניהו ונפתלי בנט, מפלגת בל"ד - לה יש נציג אחד בכנסת, מודיעה בשעה זו (ראשון), כי היא תתנגד לממשלה של בנט ולפיד.

"הממשלה שהולכת לקום אינה פרטנר למדינת כל אזרחיה", אמרו בבל"ד, "היא לא תקדם שוויון ותיקון העוול ההיסטורי שסובלים ממנה האזרחים הערבים במדינה ולסיום הכיבוש".

עוד הוסיפו בבל"ד: “'ממשלת השינוי' איננה מבשרת על שום שינוי אמיתי או קרוב לזה, ובראשה יעמוד אדם שעמדותיו ימניות, קיצוניות וגזעניות יותר משל נתניהו."

הח"כ הערבי מבל"ד סירב לגנות את הלינץ' ופוצץ את הריאיון • צפו (צילום: חמש עם שרון גל ברשת 13)

"לא ייתכן", הסבירו בבל"ד, "שנתמוך בממשלה שרחוקה שנות אור משינוי דמוקרטי, שמתנגדת לביטול חוק הלאום, תומכת בהתנחלויות ובהמשך המצור על עזה, ומקדשת את המנגנונים הממסדיים שפועלים להנצחת העליונות היהודית ולנישול האזרחים הפלסטינים".

נציג בל"ד בכנסת, חבר הכנסת סמי אבו שחאדה הסביר: "אנחנו בהחלט מתנגדים לנתניהו ורואים בו איש מסוכן לאזור כולו, אבל דרוש שינוי יסודי במדיניות ולא רק חילופים פרסונליים. שמענו הערב את דבריו של בנט, שידוע בעמדותיו הימניות-קיצוניות, והוא שוב חזר על אמירות העבר שלו לפיהן הוא גאה בכך שרצח הרבה ערבים, ואף הבהיר כי הוא שש למבצעים ומלחמות“.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר