חשש מהתלקחות חוזרת

חמאס קורא ל"יום זעם" בשטחי יהודה ושומרון ביום שישי

חמאס מעודד פלסטינים לצאת ל'יום זעם' ביו"ש ביום שישי הקרוב, "על רקע המשך תקיפות של פלסטינים על ידי מתנחלים, והמשך כניסות של יהודים למסגד אל-אקצא" (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: איציק ברבי, פלאש 90)

חשש להתלקחות נוספת מול ערביי ישראל: ארגון הטרור חמאס, קרא היום (שלישי), לפלסטינים לקיים "יום זעם" בשטחי יו"ש ביום השישי הקרוב. על פי הודעת חמאס הסיבות לכך: תקיפת פלסטינים על ידי מתנחלים והמאבק בשכונת שיח ג'ראח הירושלמית.

בהודעה שפרסמו אנשי החמאס לפלסטינים, הם קוראים, "לצאת בתהלוכות גדולות בכל נקודות החיכוך, לחסום צירים עוקפים בגדה ולהתעמת עם המתנחלים שמנסים לקבוע עובדות בשטח בחסות הממשלה".

הקריאות לאלימות של אנשי החמאס, נעשות במקביל למשא ומתן עם ישראל בתיווך המצרי להפסקת אש יציבה ועסקת שבויים. המצרים אף שלחו השבוע משלחת בכירה לישראל בראשות ראש המודיעין הכללי המצרי, עבאס כאמל, שנפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ובכירים ישראלים נוספים. במקביל שר החוץ גבי אשכנזי פגש את מקבילו המצרי בקהיר והבהיר כי שיקום הרצועה לא יתאפשר ללא פתרון בעיית השבויים.

בחמאס רמזו על התקדמות במשא ומתן, יחיא סינוואר, מנהיג החמאס ברצועה, אמר אתמול כי בימים הקרובים ימשיך המשא ומתן בתיווך המצרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר