איווט יורה לכל כיוון

צפו: נאום הזחיחות של אויב החרדים

יו"ר ישראל ביתנו רגוע לגבי סיכויי הקמתה של "ממשלת השינוי", שתעניק לו שליטה אדירה, מודה כי הוא קיבל כבר לפני זמן רב את כל מבוקשו ותוקף כדרכו את החרדים • צפו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות לשכת עורכי הדין)

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, מביע ביטחון בסיכויי הקמתה של "ממשלת השינוי", שתעניק לידיו שליטה אדירה, מודה כי הוא קיבל כבר לפני זמן רב את כל מבוקשו, תוקף כהרגלו את החרדים ומאשים את נתניהו בדבר בו הוא עצמו זכה לכותרות רבות: קיטוב ושנאה בין חלקי החברה בישראל.

בראיון שהעניק, בכנס לשכת עורכי הדין שנערך באילת, אמר איווט: "אני סיימתי את ההסכם הקואליציוני מזמן, מבחינתי ההסכם סגור. אני מאמין שהיום, עם קצת רצון טוב, אפשר לסיים את זה ולהודיע לנשיא 'עלה בידי'".

"תמיד ברגע האחרון, לקראת הסגירה, יש ניסיונות לתפוס עוד משהו, זה טבעי", התייחס יו"ר 'ישראל ביתנו' למחלוקת עם מפלגת כחול לבן, הדורשת לקבל את תיק החקלאות, שהוענק למפלגתו.

באשר לטענות הימין, אמר ליברמן: "כשאני מסתכל על הניסיון המשפטי לטרפד את הממשלה, על הודעות יריב לוין שהוא לא יכנס את המליאה עד שהוא לא יראה הסכמים קואליציוניים, ועל הלחץ האלים שמוביל את גורמי הביטחון למסקנה שצריך אבטחה ברמה חמש לשני חברי כנסת מימינה - אני רואה את מה שראינו בגבעת הקפיטול, קורה פה היום. אני מאוד מקווה שזה תסריט בלהות".

"אם יש נזק שנתניהו גרם לישראל, זה התפוררות החברה הישראלית. מעולם לא ראינו חזית פנימית, תוך כדי מלחמה בישראל", האישם ליברמן: "כל מה שקורה בדרום עם הבדואים, כל מה שקורה עם המגזר הערבי בצפון, מה שקורה במגזר החרדי; יש למעשה ציבור אחד שמקבל את החוקים ומתנהל בהתאם לנורמות, והוא חילוני, מסורתי וכיפות סרוגות, שכולם משרתים, עובדים ומשלמים מיסים. כל השאר, זו אוטונומיה".

השר ליצמן על ממשלה עם ליברמן (צילום: דוברות)

לדבריו, "נתניהו הטיף מוסר לכל העולם להשאיר שיקולים אישיים בצד, אך לו היה זז הצידה, הליכוד היה מקים ממשלה מהר מאוד. אין שום סיבה לא להקים ממשלת ימין בלי רוטציה, לו נתניהו היה זז. במדינת ישראל אין בחירות אישיות, מפלגת הליכוד קיבלה מיליון קולות והיא היתה אמורה להרכיב ממשלה".

"גם בנט, גם סער, הנדל, האוזר - כולם עבדו לצד נתניהו, וכעת אף אחד לא מוכן לשמוע ממנו ואף אחד לא מאמין לו. בנסיבות שנוצרו, כולם הצליחו להתעלות מעל הפוליטיקה והמשקעים, ולהתגבר על הכל", המשיך לתקוף את נתניהו, ולשבח את "ממשלת השינוי".

בנושא מעניין נוסף, משפטי, הסביר איווט את שינוי עמדתו: "אני נגד 'פסקת ההתגברות' (המאפשרת לעקוף פסילת חוקים על ידי בג"ץ. ר.כ.), מסיבה אחת: מי שינצל את זה קודם כל, יהיו ש"ס ויהדות התורה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר