האסון בקרלין

הפצוע הקשה ביותר מקריסת הפארנצ'עס: "לשבח ולהלל"

יעקב בן גיטל, האברך הקרלינאי שנפצע אנושות באסון קריסת הפארנצ'עס, נראה לראשונה מדבר ומודה לקב"ה על הניסים שעשה עמו עד כה, בהצלתו ממוות לחיים (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ליד מיטת החולה (באדיבות המצלם)

חסדי שמים: ר' יעקב (בן גיטל) פרלמן, מחסידי קרלין, שנפצע אנושות באסון קריסת הפארנצ'עס בגבעת זאב, יצא מכלל סכנה והועבר מהיחידה לטיפול נמרץ למחלקה הכירורגית בבית החולים שערי צדק.

האברך, המתגורר בטבריה, הובהל בערב חג השבועות האחרון ליחידת הטראומה בבית החולים במצב קשה מאוד, לאחר שבוצעו עליו מספר ניסיונות החייאה, בזירת האסון ובעת הנסיעה באמבולנס.

רגעי האסון (צילום לפי סעיף 27 א')

גם הרופאים נאבקו על חייו במשך זמן, וכזכור הצליחו לייצב את מצבו, אך הוא עדיין היה מורדם ומונשם במשך כשבועיים, במהלכם אף עבר סדרת ניתוחים קריטיים.

בחודש האחרון נחשב פרלמן לפצוע הקשה ביותר שמאושפז בבית החולים שערי צדק, ובשל כך רבים נשאו תפילות לרפואתו של 'יעקב בן גיטל'.

כעת, עם העברתו למחלקה הכירורגית, ביקר אותו איש החסד הרב מוטי פריד, יו"ר ארגון סעד ומרפא, שליווה את משפחות הנפגעים מליל החג ועד עתה.

בשיחה ביניהם, שנערכה בעת 'ביקור חולים' היום, אמר הרב פרלמן ממיטת חוליו: "אני מודה ומהלל את בורא עולם על הניסים שעשה איתי, ועל זה שהציל אותי ממוות לחיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר