צפו בתיעוד

המגישים וחברי הפאנל הניחו תפילין בשידור

קידוש השם בשידור חי: במהלך תכנית 'בוקר טוב ישראל' בערוץ 20, המגיש בועז גולן וצוות הפנאל הניחו תפילין והתפללו בשידור יחד עם שליחי חב"ד שהוזמנו לאולפן (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ 20)

קידוש השם בשידור חי: במהלך שידור חי בתכנית 'בוקר טוב ישראל' ב'ערוץ 20' המגיש בועז גולן וצוות הפנאל הניחו תפילין והתפללו יחד עם שליחי חב"ד שהוזמנו לאולפן.

הסיבה לכך, מחאה להצעת החוק ההזויה של חברת הכנסת תמר זנדברג יו"ר מרצ, לפיה אדם שינסה לשדל קטין לחזור בתשובה יסתכן במאסר של שישה חודשים כשהכוונה היא לשליחי חב"ד שמציעים להניח תפילין.

"תמר, תודה על קידוש ה' שאת עושה, שערי שמיים נפתחים הבוקר בזכותך", אמר המגיש בועז גולן, "באנו לעשות את עבודתינו נאמנה, את השליחות לעם ישראל וגם השליחות הפרטית – תודה לבורא עולם".

גולן הוסיף ואמר: "זה צריך להיות מנהג קבוע כמו הנפת דגל. ברור לכם שאת מלאכת המצוות אנחנו מכירים – אין בית יהודי בעולם שלא מכיר והיה חשוב לנו לעשות את זה בשידור חי. עם ישראל מחובר למורשת שלו, לשורשים".

יצוין, כי מאז פרסום הצעת החוק של תמר זנדברג ביום שני האחרון, אלפי ישראלים שיתפו ברשתות החברתיות תמונות כשהם מניחים תפילין ומתפללים להשם יתברך.

אם לא די בכך, היו גם יהודים כאלו שהניחו תפילין וכתבו: "בגלל הצעת החוק של חברת הכנסת אני מתחיל היום להניח תפילין".

אמש (שלישי), נערכו הפגנות מול ביתה של תמר זנדברג והיא נאלצה לעזוב את ביתה יחד עם בני משפחתה למקום מסתור בעקבות איומים שקיבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר