"לא יחזיקו מעמד"

הגרב"צ מוצפי: "כל מטרת הממשלה שנאה ושנאה"

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מגדולי הפוסקים, התייחס בסוף השבוע לממשלת השינוי של לפיד ובנט ותקף: "מי הביא ימין קיצוני עם תוכי טרור ומחללי בתי כנסת? השנאה" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
נפתלי בנט (Tomer Neuberg/FLASH90)

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מגדולי הפוסקים בציבור הספרדי, התייחס לממשלת השינוי של יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד ויו"ר 'ימינה', נפתלי בנט ותקף: "מי הביא ימין קיצוני עם תוכי טרור ומחללי בתי כנסת? השנאה". לדבריו הממשלה לא תחזיק מעמד.

הגרב"צ מוצפי נשאל בסוף השבוע: "הממשלה העומדת לקום אשר רוצה לאסור הנחת תפילין ורוצה להשמיד את עולם הישיבות ולימוד התורה, האם מותר להתפלל לנפילתם של חבריה ואם כן האם יש נוסח מומלץ?".

בתשובתו כתב הפוסק: "הם לא יחזיקו מעמד, כי כל מטרתם שנאה ושנאה. מי הביא ימין קיצוני עם תוכי טרור ומחללי בתי כנסת? השנאה. השם יתברך רואה בעוני עמו ויגאלנו".

בהודעה לנשיא על הרכבת הממשלה

בהמשך נשאל הרב: "ממשלה זדונית לא תשרוד הרבה, אך מה יעלה בגורל עולם הבא של חברי הכנסת שיצביעו לטובתה. כי אמרו בשם גדולי ישראל שמתריסים כלפי שמיא? יש לי קרובת משפחה בתוכם".

הרב ענה: "להם לא איכפת, לך אכפת? דע ידידי, כי גדולי חכמי ישראל הזהירו קודם אלפי שנים כי כל איש, גוף, או חברה, או כל התארגנות הבנויה על שנאה ורק שנאה סופה להתפורר. עם סבלנות הכל לא יתקיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר