"הכיבוש החזירי"

בגלל ה'ריקודגלים': הג'יהאד מאיים בירי רקטות לדרום

לקראת הצעדה שמתוכננת בירושלים ביום חמישי, בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי מאיימים, כי אם היא תתקיים הם ישגרו רקטות לעבר עוטף עזה והערים אשדוד ואשקלון (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הריקודגלים, ארכיון (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

על רקע כוונת ארגוני הימין ותנועות הנוער הדתיות לקיים את ה'ריקודגלים' בירושלים ביום חמישי הקרוב, ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי מאיים: "אם מתנחלי הכיבוש החזירי, יניף את הדגלים שלו בירושלים ביום חמישי הקרוב, העוטף, אשקלון ואשדוד יהיו תחת מתקפת טילים, הארגון הגדול ישגר לטווחים ארוכי טווח".

הארגון פיזר ביממה האחרונה לא מעט איומים. מנהיג הגי'האד האסלאמי זיאד א-נח'אלה אמר באמצעות דובר הארגון: "אנחנו עדיין בעיצומה של המערכה. אסור לנו להניח את הנשק ולו לרגע אחד".

האיומים נמסרו במהלך טקס אזכרה שהתקיים בעזה לציון שנה למותו של רמדאן שלח, מנהיגו הקודם של הג'יהאד האסלאמי שמת בלבנון לאחר ניתוח שהסתבך.

בארגוני הטרור איימו השבוע עוד בנוגע למצעד. דובר חמאס בירושלים, מחמד חמאדה, פרסם הודעה ובה נכתב כי מדובר בצעד "טיפשי": "אנו מזהירים מפני לעשות שימוש בירושלים כאמצעי לבריחה של ישראל ממשבריה הפנימיים".

חמאדה קרא בהודעתו לערביי ישראל וירושלים להגיע ב"כמויות גדולות לאל-אקצא ביום חמישי כדי להגן עליו מזוהמת הציונים ותוכניותיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר