"יש הרבה להתפלל"

הרבי מסאטמר נחת בישראל והגיע לסביון

הרבי מסאטמר נחת בשעה האחרונה בישראל לביקור ארוך, מיד לאחר יציאתו משדה התעופה, שם פעמיו לסביון, שם התפלל שחרית ונפגש עם רב בית הכנסת, הרב נחמיה רוטנברג (חדשות)

הרב רוטנברג עם הרבי, משמאל הרה"ח רבי אהרון קורניצר בעל מאפיית המצוות, היום (צילום: שימי אדל)

הרבי מסאטמר נחת בשעה זו (שלישי) בישראל, וצפוי לשהות כאן עד לאחר השבת, למרות התכנון המקורי, בו חשב הרבי להישאר ליומיים בלבד.

עם יציאת הרבי ופמלייתו משדה התעופה, שם הרבי פעמיו ליישוב סביון, שם ישהה למנוחה אצל הנגיד ר' זליג רבינוביץ.

קודם להגעתו לבית הנגיד, נכנס הרבי לבית הכנסת של היישוב ושוחח בארוכה עם רב היישוב ובית הכנסת הרב נחמיה רוטנברג.

אחד המשתתפים בתפילה עם הרבי בסביון, אומר ל'כיכר השבת': "הרבי חשב לעשות ביקור בזק של יומיים, ופה ביישוב הוא סיפר, כי החליט להישאר עד אחרי שבת, מכיוון שיש הרבה על מה להתפלל במירון".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', הביקור יוצא אל הפועל לאחר דברים שנשא הרבי בראש חודש סיוון האחרון, במהלכם הוא הביע את רצונו להגיע ארצה, לפני השינויים המתוכננים לדבריו בציונו של רשב"י, לאחר האסון הכבד שהתרחש בל"ג בעומר.

"יש לי השתוקקות גדולה להגיע בהקדם לביקור בארץ ישראל. כולנו יודעים מה שקרה במירון, וכל בר דעת מבין שהולכים להתבצע שינויים גדולים במירון. אני מקווה ורוצה להיות במירון לפני השינויים הצפויים בשטח, ורצוני הוא להגיע לישראל כדי לשהות רק במירון, ללא ציבור", אמר הרבי.

עוד הוסיף האדמו"ר ואמר. "אבי זצוק"ל דיבר בחייו כמה פעמים אודות הרוחניות שיש במירון, ואשר על כן אני רוצה לשהות שם במשך כמה ימים, ללא עריכת 'טישים' וללא חסידים, ולחזור חזרה לארה"ב מיד לאחר מכן".

כאמור, נכון לעכשיו אמור הרבי לנחות בארץ ישראל ביום שלישי הקרוב, בליווי קבוצה מצומצמת מאד של גבאים ומקורבים, ולאחר כמה שעות של מנוחה, יעלה הרבי למירון, ללא חסידים, שם הוא ישהה במשך כיומיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר