הצחיק את חבריו. צפו

ח"כ משה גפני: "כהנא, שכבת עם מנסור עבאס במארבים?"

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, שעלה לנאום היום, בישיבת ראשי סיעות האופוזיציה, הצחיק את חבריו, כאשר לגלג על המתקפה הדמגוגית של שר הדתות החדש על החרדים • צפו (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
גפני, היום (צילום: הפייסבוק של בנימין נתניהו)

יו"ר יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני, נשא אתמול (ראשון) נאום מכונן במליאת הכנסת, שר הדתות החדש, מתן כהנא הגיב לו, כי הוא עושה חילול השם, היום, בישיבה סיעות האופוזיציה, גפני השיב לו.

בפתח דבריו תקף גפני את התקשורת ואמר: "אני אומר לתקשורת, מה היה אומר אם מישהו מאיתנו היה אומר את מה שאיווט ליברמן אמר, שצריך לזרוק את כל החרדים עם מריצה למזבלה, אנחנו לא היינו אומרים זאת, אבל מה היה קורה אם היו אומרים את זה על ערבים? אגב, איווט, גם היום ברך אותנו שנשאר עוד זמן רב באופוזיציה".

"למה נזכרתי בערבים? היה לי אתמול במליאת הכנסת, זה לא יפה שאני אומר את זה ברבים, יש אחד מתן כהנא, שאמר לי אני שכבתי במארבים עם נפתלי בנט ועקץ אותי - באילו מארבים אני שכבתי - אני למדתי תורה!".

כאן עבר גפני לענות לכהנא ואמר: "אבל העדינות שלנו לא נתנה לנו להגיד את המובן מאליו - כהנא, באיזה מארבים שכבת עם מנסור עבאס? בגלל העדינות לא אמרתי, באיזה מארבים שכבת עם יאיר לפיד? בעיתון במחנה?".

"התקשורת לא תפסיק עד שהיא לא תצליח לפורר אותנו, והם ימשיכו לנסות, דרעי, מה שאמרת שכל אחד ראש ממשלה, ראינו את זה בפרשת השבוע עם קורח - זו הקללה הכי גדולה שיש - שאין מנהיג", סיים גפני את דבריו.

כזכור, לאחר נאומו של גפני אתמול, בחר כאמור כהנא לתקוף את גפני ואמר: "מתי ח"כ גפני, אתה ודרעי, התפללתם לאלוקים לפני שיצאתם לקרב? מי אתם בכלל שתלמדו אותנו על קידוש השם?!".

"אני שואל אותך ח"כ גפני, מתי אתה שכבת במארב בגשם, בקור אימים והתפללת תפילת שמונה עשרה בשכיבה? זה קרה לך פעם? מתי אתה כבוד ח"כ גפני, נטלת ידיים לפני שאכלת לחם, לא בנטלן שנמצא ליד חדר אוכל, אלא היית צריך להתאמץ בשביל זה? עשית את זה פעם? מתי לבשת ציצית באימונים מפרכים כשזה היה הדבר הכי לא נוח בעולם? עשית את זה פעם, אתה והחברים שלך? מתי פעם אחרונה אכלת במשך שנים אוכל קר בכלים חד פעמיים כדי לשמור כשרות?", אמר אתמול כהנא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר