הפילוג בסאטמר

בזמן ביקורו של הרבי בישראל: הרס ונזקים בבניין הת"ת

אלמונים פרצו לבניין תלמוד התורה בשיכון סאטמר בבני ברק, תוך שהם מבצעים הרס של מנעולים ודלתות • האירוע התרחש בזמן ביקורו של האדמו"ר בישראל • תיעוד (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)
תיעוד ההרס בחדרו של הגרח"צ מייזליש

שוב לא שקט בקהילת סאטמר בבני ברק, שם מתנהל כזכור מזה כמה שנים סכסוך בין הנהלת המוסדות לבין אנשיו של ראש הישיבה הגאון רבי חיים צבי מייזליש.

ל'כיכר השבת' נודע כי בימים האחרונים, בזמן ביקורו של האדמו"ר מסאטמר בישראל, פרצו אלמונים לבניין תלמוד התורה בשיכון סאטמר בבני ברק, תוך שהם מבצעים הרס של מנעולים ודלתות, ואף הרס של מצלמות האבטחה במקום.

בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' נראה נזק כבד שבוצע בבניין, כל זאת כאמור בעת הביקור של הרבי בישראל, ובזמן שהותו במירון ובצפת יחד עם החסידים.

תיעוד ההרס בחדרו של הגרח"צ מייזליש

גורם בהנהלת המוסדות אומר ל'כיכר השבת' כי ישנם אנשים מתוך הקהילה אשר לא ראו בעין יפה את ההצלחה הגדולה בביקור האדמו"ר בישראל, ואשר על כן הם החליטו לגרום לנזקים של עשרות אלפי שקלים.

מנגד אומרים גורמים מצד אנשיו של ראש הישיבה כי מדובר בהכפשה שקרית ובזויה נגד ציבור שלם שנעשית ע"י אנשים שרודפים את הקהילה מזה מספר שנים, ואשר לדבריהם עשו ככל שביכולתם לבטל ולהרוס את שמחת החתונה שהתקיימה לבנו של הגרח"צ מייזליש, כולל פניה לעירייה ולמשטרה כדי למנוע את קיום החופה בבני ברק לפני כשבועיים.

בנוסף טוענים הגורמים כי בשבועות האחרונים ביצעו אלמונים הרס של ממש בחדרו של הגרח"צ מייזליש, שנשלחו לטענתם ע"י גורמים בהנהלה, וכי כעת הם מנסים להפוך את היוצרות בהאשמות שקריות כלפי הקהילה.

הנזק למצלמות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר