תרעננו: הדרך הקלה ביותר להפוך את הבית שלכם לקיצי

התחדשתם בסט מצעים פרחוני ומלבלב וארגנתם את החצר, אבל אם אתם באמת רוצים לשדרג את ביתכם בקיץ זה ולגרום לו להרגיש כמו חלל חדש לגמרי - עשו את השינוי הקטן הזה (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

החצר שלכם מאורגנת והתחדשתם בסט מצעים פרחוני ומלבלב, אבל אם אתם באמת רוצים לשדרג את ביתכם בקיץ זה ולגרום לו להרגיש כמו חלל חדש לגמרי - יש שינוי אחד קטן שתוכלו לעשות ממש עכשיו, שיש לו אפקט גדול מאד, מתחייב כריסטיאן סיריאנו.

מעצב העל, בן ה-35, ישב לאחרונה לראיון בלעדי עם חברות צוות האתר "פיור וואו" וחלק עצות לעיצוב פנים שחובה להכיר.
תוך כדי הדיון על תכניותיו לחודשים הקרובים, חשף סיריאנו כי הדרך הקלה ביותר לשדרג חדר היא להחליף בו את התמונות התלויות על הקיר. "אני מאד נהנה להעז עם הבחירות שלי באמנות", אמר. (השיטה שלו: במקום להעמיס קיר גלריה אחד, הוא פשוט מעדיף ציור אחד גדול, מה שהופך אותו לקל להחלפה.)

ולא, אין טעם לבזבז טונות של כסף על הטיפ הזה, הסביר והוסיף: "שמתי לב שהרבה מהלקוחות שלנו קונים רהיטים יפים, אבל האומנות והאביזרים הם שיכולים לשנות הכל. אתם יכולים לבחור ספה קלאסית, אבל האמנות שאתם שמים מסביבה היא זו שגורמת לחדר לזרוח".

למרות שסיריאנו ידוע בעיקר בזכות עיצוב הבגדים שלו, הוא הופך לשחקן מרכזי בעולם הריהוט ועיצוב הבית ולאחרונה חבר לחברת "ביוטירסט" כדי ליצור מזרנים אידיאליים לחדר שינה.

"זה היה תזמון מושלם", אמר. "אתם יודעים, רק השקנו קולקציית כלות ורצינו להעניק לאנשים תחושה שהם יכולים לקנות על הדרך גם משהו לבית החדש שלהם. אני חושב שזה יצא ממש יפה". החלק העליון של המיטות המגיעות עם המזרנים משקף את העיצובים בקו הכלות שלו והם כוללים גם טכנולוגיה מיוחדת ששומרת על טמפרטורת הגוף בעת השינה.

אנו מניחים שכל מה שחסר לנו עכשיו זה יצירת אמנות נהדרת לתלות מעל המיטות בחדר השינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר