החסידים מתרגשים

לראשונה מאז פרוץ הקורונה: הרבי מויז'ניץ יגיע לביקור בלונדון

התרגשות רבה בקרב חסידי וידידי בית ויז'ניץ בלונדון לקראת הגעתו הצפויה של האדמו"ר מויז'ניץ לביקור מיוחד בקהילה, לראשונה מאז תקופת הקורונה לפני למעלה משנה (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ בביקור הקודם בלונדון (צילום: באדיבות המצלם)

התרגשות רבה בקרב חסידי וידידי בית ויז'ניץ בלונדון לקראת הגעתו הצפויה של האדמו"ר לביקור מיוחד בקהילה, לראשונה מאז תקופת הקורונה לפני למעלה משנה.

ל'כיכר השבת' נודע כי הרבי צפוי להמריא מחר, יום חמישי, לפנות בוקר מנתב"ג, וכמה שעות לאחר מכן הוא ינחת בלונדון, שם הוא יערוך ביקור קצר, כאשר בשעות הערב יתקיים מעמד הכנסת שני ספרי תורה חדשים לבתי המדרש של החסידות, מעמד שבו ישתתף הרבי יחד עם כלל חברי הקהילה.

החסידים מציינים בהתרגשות כי הביקור הצפוי הוא כעין סגירת מעגל, לאחר שהביקור הקודם של האדמו"ר נערך בשנה שעברה, כשבועיים בלבד לפני פרוץ נגיף הקורונה בארץ ובעולם, וכעת עם חלוף התקופה הקשה, הם יזכו שוב לביקור חיזוק.

יצויין כי לאחר מעמד הכנסת ספרי התורה יתקיים כינוס חיזוק מיוחד לכלל חסידי ויז'ניץ בלונדון, במהלכו ישא הרבי דברי חיזוק והתעוררות, ולקראת הלילה, יסע הרבי מלונדון לחלדודנא, שם ישהה הרבי למנוחה עד אמצע חודש אב, אז הוא יחזור למעונו שבבני ברק לרגל שמחת נישואי נכדתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר