היסטריה

בקהילת הגר"ש אלתר העלו את היעד לחמישים מיליון

לאחר הערכת מצב הלילה הודיע מנכ"ל המוסדות שהיעד עולה לחמישים מיליון שקלים • עד כה נאספו למעלה משלושים מיליון שקלים • הלילה בחצות יגיע הקמפיין לסיומו • המנכ"ל: הסכום ישמש לפעילות השוטפת של השנה הקרובה, ולמקדמה עבור בניית בניין למוסדות (חסידים)

(צילום: ללא קרדיט)

הקמפיין שמסעיר את העולם היהודי הגיע לישורת האחרונה. הלילה בחצות יסתיים הקמפיין, והתוצאות מדהימות את המגזר: עד כה גויסו למעלה משלושים מיליון שקלים, מה שניפץ את כל התחזיות המוקדמות והביא את ראשי הקהילה להזניק את היעד לחמישים מיליון שקלים.

בציבור החרדי שמכיר כבר כמה שנים טובות את המצ'ינגים השונים שנערכו על ידי קהילות מכל גווני הקשת, עומדים הבוקר נפעמים מול המספרים. הודעתו של מנכ"ל קהילת הגר"ש אלתר הרב ישראל צישינסקי חרכה את הרשת והבעירה את השטח מחדש.

לתרומות למגבית 'ליבנו בתורתנו' - הקליקו כאן>>>

בהודעה מספר המנכ"ל על ההצלחה עד כה, ועל העובדה שגבירים ונגידים הניחו סכומי כסף גדולים רק בגלל שהפעילים והתורמים עבדו קשה וגייסו את הסכומים הקטנים. "לא עשינו את הקמפיין בצורה של מצ'ינג, אבל בפועל זה די דומה לזה. בגלל ההישגים האדירים של השטח עם ההתרמות הקטנות מעמך ישראל, הגבירים נרתמו לתת כתף ולהביא סכומים אדירים. כעת הם מצפים ממכם להמשיך, לתת עוד מאמץ ולהביא עוד כמה מיליונים דרך הסכומים הקטנים, וככה הם ימשיכו לתת את שלהם. ככה נגיע ליעד הגבוה שסימנו".

כאמור, הלילה בחצות ייעצר השעון, והמגבית תבוא לסיומה. בקהילת הגר"ש אלתר מעריכים כי למרות היעד הגבוה שסומן, הם יצליחו להגיע אליו בעזרת הציבור כולו שנתרם באופן חסר תקדים לסייע לקמפיין בכל דרך אפשרית. "חסידים וליטאים, ספרדים ובני ישיבות, כולם יחד מתרימים ותורמים לראש ישיבה. זו תופעה של אחדות ישראל שטרם נראתה כמותה. עוד רבות ידובר".

בדבריו הסביר המנכ"ל: "הסכום שאנחנו רוצים להגיע אליו יתחלק לשניים: עשרים וחמישה מיליון שקלים ישמשו את מוסדות הקהילה לפעילות השוטפת של השנה הקרובה ואילו החצי השני, עוד עשרים וחמישה מיליון, ישמשו מקדמה לבניית הבניינים למוסדותינו בעלות כוללת משוערת בכמאתיים וחמישים מיליון שקלים. אם נגיע ליעד הלילה, יהיה לנו עשרה אחוז מקדמה להתחיל בכל הכוח בבניית המוסדות לקהילה שמתפתחת בצעדי ענק ומדי יום מצטרפים אליה עוד ועוד חסידים ותומכים".

ראשי חברת צ'רידי שפשפו את העיניים מול הנתונים שזרמו אתמול: "כבר בתחילת הקמפיין ראינו שמשהו כאן מתנהל אחרת ממה שאנחנו מורגלים בכל קמפיין. אבל אתמול זה חצה כל גבול אפשרי: הגענו למספרים שלא הכרנו. אף אחד לא חלם בתחילת הדרך להגיע לסכומים כאלה, גם לא קרוב. יש כאן סחף אדיר שמתורגם לכסף, ואנחנו עוד נעשה המון עבודה בעתיד כדי להבין מה בדיוק קרה פה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר