רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: כל מה שקרה במפגש 'המשפיעים' עם גפני, דרעי וליצמן; ההפרה של פינדרוס, הביצוע התימני של הרשטיק, התחרות בין טוקר ודיקמן, התאונה של אמן החושים, הברכה מהרבנית ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם ובשפע שרק משפחת אבידן באשדוד יכולה לייצר, התכנסו בשבוע שעבר חברי קבוצת 'המשפיעים' היוקרתית, בהם רבנים, בכירי אנשי התקשורת החרדיים, יועצים אסטרטגיים ודוברים לצד אנשי חינוך ומנהלי מוסדות מכל העדות והחוגים, לדיון מקיף יחד עם ראשי הסיעות החרדיות, משה גפני, אריה דרעי ויעקב ליצמן, לקראת גזירת האופוזיציה שניחתה על הציבור החרדי.

האירוע נפתח במעמד מרגש של סיום מסכת עירובין על-ידי הרב בעל-הבית יהודה אבידן שהסביר במתק קולו את השורות האחרונות במסכת ולאחר מכן כובד באמירת הקדיש, כשמיד פצחו החברים בדיצה וגיל לרגל המאורע החשוב.

בין הסלטים המתובלים כדבעי לצלעות הבשר שזה הרגע נשלפו מהמנגל הבוער, ראינו את אנשי 'כיכר השבת', העורך הראשי חיים אילוז והפרשן הבכיר ישי כהן, בסוד שיח שרפי קודש.

רגע אחרי ראינו את ישי כהן בשיח לבבי ומחויך עם יעקב ליצמן ויועצו הקרוב יעקב איזק האסטרטג. אל תתפלאו אם תראו התפתחויות מעניינות בקרוב.

בזה אחר זה ניסו ליצמן, דרעי וגפני לשכנע את המשתתפים בצדקת דרכם, מי באורך רוח ומי בקפדנות, התמודדו עם שאלות לא קלות ובסיום המפגש לא מעט סוגיות נותרו במחלוקת עד עצם היום הזה, אך הסכמה חדה וברורה התקבלה אצל כולם: האירוח והאווירה היו נדירים.

במהלך הערב זיהינו מפגש היסטורי מטלטל ומרקיד בין הזמר והיוצר ישי לפידות - שליווה את הערב גם בפן המוזיקלי יחד עם המאסטרו אהרל'ה נחשוני – ויו"ר 'משמרת הקודש והחינוך' הרב מוטק'ה בלוי. צפו להפתעות.

(צילום: רונן כץ)

על הקינוח – ספיינג' חם עטוף בדבש וסופל'ה לוהט עם שוקולד מתפרץ – היתה אחראית עו"ד גאולה אבידן, שדאגה למשלוח מיוחד היישר לבתיהם של אריה דרעי ומשה גפני – שהסביר לכל מי שהיה מוכן לשמוע: "אני יודע מה זה ספיינג'".

אחרי שמילאו כרסם בבשרים ויינות מיושנים ובעוד הדבש של הספיינג' הטרי עדיין ניגר על שפתותיהם, התיישבו חלק מהחברים, על הספות בחצר לדברי חיזוק ומוסר מהרב רפי מנת, רבה של חברת 'אסם'. 'זופניק' ראה שם, בין היתר את חיים אילוז, ישי כהן, שלמה קוק ואחרים שהצלם המוכשר לא הצליח ללכוד, בהם אבי מימרן, משה גלסנר ואבי גרינצייג.

רגע לפני שהחרם על היועצים החרדיים יצא לדרכו, תפסנו את אברהם קרויזר ויעקב איזק, ששדרגו את התואר במהלך השנים אצל ראש עיריית ירושלים לשעבר, בשיחה ערה.

אותו יעקב איזק נצפה בשיחה ערה עם הבוס/הלקוח לשעבר, ניר ברקת, במשכן הכנסת.

ומי שהיה הראשון להפר ברגל גסה ולעיני כולם את בקשת הנציגים החרדים - להתעלם מאנשי הקואליציה, היה, מי אם לא, חבר-הכנסת יצחק פינדרוס, שהרשה לעצמו לעמוד ולשוחח בלי בושה - ביום ההשבעה, עם טל גן צבי, שמונה לראש הסגל של רוה"מ בנט.

תוכנית "כוכב המג'יק קאס" של 'כיכר השבת', ממשיכה להסעיר את עולם המוזיקה, לקראת הכתרת ילד הפלא הבא. בנתיים, 'זופניק' עם הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של התוכנית... מי שהיה ילד הפלא בעברו וכיום מוכר כמנהל מקהילות ילדים, זמר וחזן - שרוליק הרשטיק, נתפס בקטע מרענן מאחורי הקלעים של התוכנית כוכב כשהוא מסלסל שיר מפתיע – ולא חסידי... צפו

את מתמודד "כוכב המג'יק קאס" ירמי סלייטר ראינו השבוע מבצע את השיר "ענווים" בבר מצווה שנערכה באולמי "סיטי טאוור", בליווי מקהלת "מלכות" בניצוחו של פנחס ביכלר.

(צילום: אבישי אוסטרוב)

מוטי בבצ'יק, יועצו הבכיר של ח"כ יעקב ליצמן, קיבל בצהריים את ברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

התחרות בין תחנות הרדיו החרדיות – לשיא חדש: שדרן הרדיו מנחם טוקר פרסם ביום חמישי האחרון כי הקליט ראיון מיוחד לשידור בתכניתו 'מוצ"ש חי' ברדיו 'קול חי' - עם גדול הזמר היהודי יעקב שוואקי לרגל האלבום החדש שהוציא 'לחיים'. כמה שעות לאחר מכן פרסמו ברדיו 'קול ברמה' ששוואקי יתארח בתכנית ליל שישי בהגשת יואלי דיקמן.

טוקר איבדת את הבכורה?
"שוואקי שאל אותי אם זה יפריע לי ואישרתי לו בכיף, דיקמן לא משדר מולי ולא מתחרה איתי בכלל".

אחרי תקופת הקורונה שבו הסיורים לבני ברק, כאשר משה פרידמן מקמא טק הגיע עם בכירים במשק לישיבת פוניבז'. בחוץ תפס 'זופניק' את הפרשן ישראל כהן עם עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, שרק בחודש האחרון חסמו עשרות משתמשים מהצד הימני של המפה הפוליטית.

כהן שהצטלם בפנים על רקע ארון הקודש עם מפקד חיל האוויר לשעבר אליעזר שקדי ויו"ר בנק הפועלים, קיבל ממנו הוראה לדבר רק על אחדות העם וחיבור בין דתיים לחילונים. "נמאס לנו מפוליטיקה של פירוד שיסוי ושנאה ואנחנו רוצים רק לשמוע על כבוד בין המגזרים".

ואם תהיתם מה קרה כשכוכב הרשת החרדי ואיש העסקים שוקי סלומון פגש בנתב"ג את הרב שלום בער סורוצקין ראש מוסדות 'עטרת שלמה'? צפו בווידאו...

לאחר המפגש בנתב"ג נצפה ר' שלום בער מארח בכולל בקריית ספר משלחת של האו"ם – עם כאפיות וג'לביות, לצדו של ראש העיר יעקב גורטמן, תוך שהמשלחת לומדת על העולם החרדי והיהדות.

(צילום: ש.ש)

אמן החושים החרדי מני הולנדר עבר השבוע תאונה קלה עם רכבו בתל אביב, הוא עבר בדיקות ולאחר שהתברר כי ניצל בנס ללא פגע – הוא הצליח לשוב לביתו עוד באותו הערב.

הנהג של יו"ר ש"ס וחבר הכנסת אריה דרעי נצפה מחוץ למשרד הפנים מפנה את תכולת רכב השר ומעבירה לרכב הח"כ, דקות ספורות לפני שעזב בפעם האחרונה את משרד הפנים לטובת איילת שקד. לא פשוט.

זאת בעוד בפנים, צוות שר הפנים יושב בשורה הראשונה של הטקס ונפרד בפעם האחרונה מהמשרד שהיה בשליטת החרדים בחמש שנים האחרונות.

באותו טקס, ישי כהן מ'כיכר השבת' וחזקי עזרא מ'ערוץ 7' נצפו בחפיפת סיקור משרד הפנים שנכבש על ידי הציונות הדתית.

'זופניק' מפנק אתכם בהצצה לשיירה החדשה של ראש הממשלה נפתלי בנט שהמתינה לו מחוץ לכנסת מיד לאחר שהושבע.

בעוד נפתלי בנט התהלך ביום ראשון נפוח ומאושר, לראשונה עם מאבטחי ראש הממשלה, בקצה המסדרון תפס 'זופניק' את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו עם המאבטחים הבודדים להם הוא זכאי בתור רוה"מ לשעבר ויו"ר האופוזיציה, ומי שניגש לעודדו היה ח"כ מיכאל מלכיאלי.

את טקס השבעת ממשלת בנט-לפיד ליווה מקרוב הפוליטי של 'כיכר השבת' רפאל כהן שעמד על משמרתו ודאג לכל העדכונים הלוהטים.

ומי שדאג לתיעוד של הממשלה החדשה מכל זווית אפשרית היה חיים גולדברג האגדי שנצפה עם מצלמתו ממש בתוך פניו של ראש הממשלה החדש נפתלי בנט.

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אבינועם קוטשר, שעל מינויו כיועץ שר הדתות מתן כהנא למינוי רבנים קראתם לראשונה ב'כיכר השבת', ראינו כשהוא נכנס יחד עם השר לביקור ראשון בלשכת הראשון לציון.

ואילו את הפוליטי של 'ישראל היום', יהודה שלזינגר, תפסנו ברגע של מנוחה על אחת הספות במשכן.

בכניסה למשכן הכנסת, ביום ההשבעה, ראינו את העיתונאי ומגיש 'כאן 11', ירון דקל, ממתין לאישור כניסה כאחד האדם.

(צילום: איתמר קירשבוים)

ומי שהגיע לטקס רכוב על אופנוע כבד היה לא אחר ממגיש 'חדשות 12' דני קושמרו. 'זופניק' היה שם כדי להנציח את הרגע.

(צילום: איתמר קירשבוים)

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' התארח השבוע באולפני 'כיכר' וכשעל המסך הופיעה תמונתה של איילת שקד מ'ימינה', לאחר שחברו לשמאל, ביקש סמוטריץ להעיף את התמונה ותהה: "מה אני בעונש?!".

ומה קורה כשח"כ דוד אמסלם פגש את ח"כ אופיר סופר ב'אולפן כיכר'? "בלי ידיים בבקשה"...

‏מינוי בלשכת יו"ר האופוזיציה: מוריה תשובה מונתה לעוזרת האישית של בנימין נתניהו, קודם לכן עבדה בלשכת ח"כ דודי אמסלם.

הכתב הפרלמנטרי של 'קול ברמה', ישכר זלמנוביץ, נצפה מעביר הרצאה על התקשורת החרדית לסטודנטים חרדיים באוניברסיטה העברית.

יצו פלדמן סיפק השבוע הצצה למערכת 'בקהילה', לרגעים בהם סוגרים את העיתון רגע לפני שליחתו לדפוס, לצידם של העורכים שלמה קוק ומוטי וינשטוק.

ברכת מזל טוב לשחקן אפי סקקובסקי לרגל הכנסתו של בנו בבריתו של אברהם אבינו. מני וקשטוק, שותפו ל'ברדק' - שלפי חשיפת 'זופניק' אוטוטו חוזרת עם המון הפתעות מגניבות - בירכו בחמימות: "חסל סדר חיפוש תינוק ניצב לברדק לשנתיים הקרובות".

את איש ירושלים הרב ישראל גליס ראינו השבוע מעניק לראש העיר משה ליאון את ספרו של הרב נחמן סלצר - "האיש שלנו בירושלים", שיצא כעת לראשונה בעברית, ובו סיפורים מדהימים מהרב גליס.

דוד פינקל מלשכת ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין נצפה יחד עם ישראל דרנגר מלשכת מ"מ ראש העיר חנוך זייברט - בשיח מעמיק בצהרי היום.

אחרי שסיים את תפקידו בחיים הפוליטיים זיהה 'זופניק' את משולם נהרי מחפש רכב חדש.

בכנס התמיכה של ח"כ ניר ברקת מ'הליכוד' בהשתתפות אלפים נצפה המקובל הרב נתנאל שריקי מתקבל במאור פנים.

(צילום: אשר חמיאס)

את ניר ברקת ראינו השבוע יחד רב הסלבס מרדכי חסידים שבשיחות סגורות משתעשע ברעיון להתמודד לראשות העיר ירושלים ואיש העסקים והחסד שפי ששון.

מאחורי הקלעים של אירוע ההצדעה למתנדבים החרדים בשירות האזרחי נצפו הרב הראשי הגר"ד לאו והעיתונאי שלמה קוק שהופקד על הנחיית האירוע.

בינתיים במשרדי ypr של יוסי רוזנבוים: הצוות התגבש לטשולנט הידוע של יום חמישי עם המנכ"ל ואנשי השירות האזרחי בסימן סיום שבוע ההצדעה למתנדבים.

מיד לאחר שמונה לעורך הראשי של עיתון 'מרכז העניינים', המריא שניאור ובר לניו-יורק ונצפה בשיחה ערה עם העורך הראשי של 'המבשר' בנימין ליפקין.

דקות לאחר השבעת הממשלה נצפו אנשי התקשורת קובי בורנשטיין, יחיאל אברהם ורפי פרלשטיין בנתב"ג בדרכם למסע בפולין.

(צילום: ר.א)

ואילו במהלך נסיעה באוטובוס בגוש דן הופתע 'זופניק' לראות את המלחין, המעבד והמנצח יובל סטופל נוסע כאחד האדם.

אותו יובל סטופל נצפה טס בדרכו לחו"ל - למופע שעוד ידובר רבות.

(צילום: שמוליק בן הרוש)

המפיק שלום וגשל הודיע היום, שנה לאחר שיצא לדרך עם התוכנית "אזור התעשייה" בשיתוף ישראל לובין על סיום התוכנית, מבחינתו. הוא נימק זאת, בין היתר, בכך שפתח משרד בינלאומי שבסיסו בניו יורק שמצליח מעל למשוער. וכעת, "עם חזרת עומס העבודה ושגרת המופעים והאירועים", החליט על הצעד הדרמטי.

בדרך לשיתוף פעולה? שדרני הרדיו הבכירים דניאל ציוני ודוד חכם בפגישת עבודה.

בחנוכת הבית לביתו של איש התקשורת רפי פרלשטיין בבית שמש, השתתפו: שרת התפוצות דאז, עומר ינקלביץ, ח"כ משה אבוטבול, רה"ע בית שמש עליזה בלוך, ח"כ משה קינלי טורפז, שמעון ליברטי, ארי קלמן, ישכר זלמנוביץ, מוישי ריינר, ארי המניק, יחיאל אברהם, רועי לחמנוביץ וחברי עיריית בית שמש.

במעלה הר מירון, בפתח ציונו של רבי שמעון בר יוחאי, תפסנו את הצלם שוקי לרר עסוק כשמצלמתו לצדו.

‏בכירי ש"ס הגיעו לאחל מזל טוב למנהל "התאחדות בני הישיבות" בבני ברק אליהו שושן לרגל הכניסו את בנו אליאב בבריתו של אברהם אבינו.

במהלך חתונת בנו של נשיא הבורסה ליהלומים בועז מולדבסקי ראינו את השף הבכיר מושיק רוט מתברך מהרב בנצי נורדמן.

(צילום: נתנאל סלומינסקי)

לרגל סיום כהונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר למעלה מ-12 שנים רצופות, עלה אתגר ברשת בו אנשים שיתפו תמונות של עצמם מלפני כעשור, לפני שנתניהו חזר לכס ראש הממשלה. בתמונה הזו, משנת 2012, ניתן לראות את הכתב לענייני חרדים של 'ערוץ 12' יאיר שרקי ואת הצלם החרדי שלומי כהן בילדותם, כשהם לצידו של הנשיא שמעון פרס ז"ל.

הידוענים: נתן גושן, שלומי שבת, מושיקו שטרן, דוד ד'אור, קובי אפללו, לי בירן, ישי ריבו, קובי פרץ ואנשי עסקים השתתפו ביום שישי האחרון באירוע של 'ותן חלקנו' מיסודו של הרב חיים דוד קובלסקי.

אברהם משה מרגלית מבעלי 'אושר עד' חיתן השבוע את בנו באירוע נוצץ במלון רמדה בחדרה. בתיעוד שהגיע ל'זופניק', נראה מפיק האירוע האח מאיר מרגלית בריקוד סוער על הכתפיים עם החתן הטרי.

למחרת, בשבע ברכות שהתקיים בטירה על הים באשדוד - החשמל קרס והזמר פיני איינהורן שהופקד על החלק המוזיקלי עלה על סט התופים כשמלווים אותו בשירה ובדביקות חברי החתן.

(צילום: נתי בדש)

חם מהתנור: בדרך לחתונה - גדול הזמר היהודי יעקב שוואקי קיבל את העותק הפיזי הראשון מהאלבום החדש 'לחיים'.

את הזמר והיוצר ישי ריבו שגולשי 'זופניק' מחבבים במיוחד תפסנו כשהוא עסוק בסמארטפון בשכונת רחביה, מאחורי מעון ראש הממשלה.

(צילום: אריה לייב אברמס)

אחרי אירוע סיום הרמב"ם במרכז חב"ד 770 בניו יורק - גדול הזמר היהודי אברהם פריד נעמד לתפילת ערבית.

(צילום: מ.מ.ל)

את הפייטן משה חבושה ראינו בתפילה בשטיבלאך בשכונת הבוכרים בירושלים.

(צילום: אליעד ירושלמי)

ואם כבר אנחנו בענייני תפילות אז גם המוזיקאי שרולי ברוכנר נצפה השבוע באישון לילה, כאחד האדם, מתפלל ערבית בשטיבלאך זכרון משה בירושלים.

(צילום: חיים נמירובסקי)

כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר באירוע הכנסת ספר תורה לצד איש העסקים הברסלבי ישראל ברקמן: "החסידים בצפת לא יודעים מי ראש הממשלה - בנט או נתניהו, מעניין אותם רק הקב"ה והאר"י הקדוש, הם צדיקים, בקרוב אבוא לבקר אתכם".

אבי הבת, נגן הקלרינט דוד קליגר, ב"לחיים" לרגל שמחת הולדת בתו - בשיעור המיוחד של וועד "מבקשי השם" בבני ברק בראשות הרב אהרון בירנצווייג מרבני ישיבת מיר.

(צילום: איתמר זינגר)

בחורי ישיבה פגשו את הזמר המפורסם סטפן לגר בתחנת דלק בבני ברק, הוא התייחס אליהם בחביבות, שוחח איתם קצרות ואף הצטלם עמם.

(באדיבות: ערן סויסה 'ישראל היום')

ביום ראשון, ג' בתמוז, התקיימה התוועדות חסידית לכבודו של הרבי, בביתו של איש יחסי הציבור יוסי לחיאני באשקלון. השתתפו באירוע אנשי תעשיית המוזיקה והרדיו: עמי מימון, גד אלבז, איתי עמרן, שלומי כהן, משה מרצ'לו, חיים שלמה מייעאס, ישראל אזולאי, טל ועקנין ותומר מתנה.

את הזמר והמלחין איציק וינגרטן ראינו במונסי שבניו יורק יחד עם מזכה הרבים הרב יגאל כהן.

אסף קליין מרדיו 'קול חי' חגג את יום הנישואין ה-20 בלידת בת חדשה בחדרי הלידה החדשים ב'הדסה הר הצופים'. מזל טוב גם לסבא, רב המרכז הרפואי 'הדסה', הרב משה קליין.

אבי סויסה יועץ התקשורת של הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו נצפה בשדרה החמישית במנהטן.

אשת העסקים ננה הלפרין נצפתה מתברכת מהרבנית מבעלזא במהלך חתונה שערכה אחותה לאחד מבניה. "אני מוכנה לשבת שם לנצח על הריצפה עם שמלת החתונה ושלא אפסיק להרגיש את הקדושה ולהתברך מפי הרבנית מבעלז תליט"א", כתבה הלפרין באינסטגרם.

מאחורי הקלעים ב‏מעמד כתיבת הכתובה בחתונת כוכב הפופ הישראלי המתחזק הזמר לירז רוסו (סטטיק) ראינו את הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו, רב הסלבס מרדכי חסידים ששימש כעד, יו"ר המועצה הדתית בחיפה משה דגן ואיש 'כיכר השבת' איציק אוחנה.

(צילום: נתי אוסטרי)

העסקן החבד"י ר' יעקב גלויברמן הגיע השבוע, דקות לפני משחק חצי גמר הכדורסל בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, ובירך את השחקנים שיצליחו ואף קיבל תעודת הוקרה והערכה משמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב על פעילותו.

הוריו של החייל החטוף הדר גולדין ז"ל יצאו השבוע בקמפיין צ׳'ידי על מנת לגייס כסף למאבק להשבת החיילים מרצועת עזה, הדר גולדין ואורון שאול ז"ל, והאזרחים אברה מנגיסטו והישאם א סייד. 'זופניק' תיעד את מנהלי הקמפיין אהליאב אבוטבול, ישראל ביסטריצקי ואיציק אלרוב בסלפי יציאה לקמפיין.

שחקן 'שנות ה-80' דניאל סויסה הגיע לברכה והתייעצות במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר