בגלל יריות

בחתונה בדיר אל אסד: 3 שוטרים נפצעו

שוטרים שהגיעו לחתונה בדיר אל אסד, לאחר שנשמעו במקום יריות, ניסו להרגיע את הרוחות, אך הותקפו על ידי המשתתפים בחתונה • השר בר לב: ביקשתי מהמפכ"ל לערוך תחקיר (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השוטרים, היום בדיר אל אסד (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך חתונה שהתקיימה היום (שבת) בכפר דיר אל אסד, נפצעו שלושה שוטרים באורח קל, לאחר שהגיעו למקום בעקבות יריות.

כח השיטור הוזנק למקום, לאחר שנשמעו יריות במתחם בו התקיימה חתונה שבמהלכה, על פי החשד, נורו יריות.

השוטרים שוחחו עם בעל השמחה בפתח המתחם, ואז החלה ההתקפה נגדם, על ידי חלק מהחוגגים ועל ידי תושבים נוספים שהגיעו מחוץ למתחם.

השוטרים ביצעו ירי הרתעה באויר, בהמשך המתפרעים פרצו לניידות המשטרה גנבו מתוכו את הציוד בעוד שאחרים הציתו 2 ניידות משטרה שחנו בסמוך. כוחות גדולים של שוטרים, הוזנקו למקום להשבת הסדר.

"שוטרי משטרת ישראל פועלים בתוך ישובי החברה הערבית ומוזנקים לכל ארוע ירי, מצב בו שוטרים המגיעים לתת שירות לאזרחים ולשמור על ביטחונם, ומוצאים את עצמם מותקפים על ידי המון לא - יעבור בשתיקה. משטרת ישראל תפעל במלוא הנחישות ותוך הפעלת כל האמצעים העומדים לרשותה לאיתור ומעצר העבריינים, ולהבאתם לדין", נמסר מהמשטרה.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, אמר בתגובה לתקרית הירי: "אירועי השבת בדיר אל-אסד קשים ביותר. אני נמצא בקשר רציף עם מפכ״ל המשטרה ושאר הגורמים ומקבל עדכונים שוטפים על הנעשה במהלך האירוע ואחריו".

"ביקשתי מהמפכ"ל לערוך תחקיר מהיר ולהגיש לי את מסקנותיו תוך 24 שעות. מח״ש, כמובן, תקיים חקירה עצמאית, אין שום הצדקה לאלימות מכל סוג שראינו היום. בוודאי לא לירי אלא במקרה של הצלת וסכנת חיים. תושבי דיר אל-אסד שהגנו על השוטרות שהותקפו בשטח וחילצו אותן, ראויים לשבח ולציון. אני קורא לשמירה על השקט ולהרגעת הרוחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר