ברכת המשגיח וחשיפת הגאב"ד

סיום הרמב"ם: רבני חב"ד עלו לגדולי ישראל

לקראת חגיגת סיום המחזור ה-40 של הרמב"ם, עלו רבני חב"ד לגדו"י • מה סיפר האדמו"ר מבעלזא, מה חשף גאב"ד העדה החרדית והברכה של זקן המשגיחים • כל הפרטים (חסידים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
רבני חב"ד עם גדולי ישראל (צילום: באדיבות המצלם)

לקראת האירוע הענק של סיום המחזור ה-40 של ספר הרמב"ם, הצפוי להתקיים מחר (שני) במתחם בריכת הסולטן בירושלים, רבני ועסקני חב"ד עלו בשבועות האחרונים למעונם של גדולי הדור, להזמינם להשתתף באירוע המרגש.

בין היתר עלו הרבנים למעונו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא, שביקר בעצמו אצל הרבי פעמיים (בט' אדר א' תשל"ג, וביום שלישי ד' אדר שני שנת תשמ"א). הרבי הגיב בהתרגשות להזמנה: "דבר גדול מאוד שמתאספים יהודים יחד לחיזוק ׳ללמוד וללמד ולשמור ולעשות׳ בסיום לימוד הרמב"ם". האדמו"ר בירך "שיהיה בהצלחה גדולה וברכה למתעסקים בזה".

לאחר מכן עלו הרבנים למעונו של ראב"ד העדה החרדית הגר"מ שטרנבוך, שהתרגש מאוד לשמוע על האירוע העוצמתי וחשף בפני הנוכחים שבמשך תקופה קיים חלופת מכתבים עם כ"ק מרן אדמו"ר מליובאוויטש זיע"א. לאחר מכן הוא בירך בחום את המארגנים והמשתתפים.

בנוסף, ביקרו הרבנים גם במעונו של זקן המשגיחים, הגאון הצדיק רבי דן סגל, שהתבטא באופן נדיר ואמר כי "וודאי שזו שמחה גדולה שרבבות אלפי ישראל מסיימים לימוד הרמב"ם על הסדר, זה כלל אינו צריך להסכמתי".

לאחר מכן, האריך בשיחה תורנית עם ידידו המשפיע, הגאון החסיד הרב חיים שלום דייטש, בדברי הרמב"ם בסוף הלכות מלכים ובסוף הלכות חנוכה, בהלכה ש"לא מצא הקב״ה כלי מחזיק ברכה אלא השלום שנאמר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום".

מארגני האירוע הנערך על ידי מטה הרמב"ם היומי של צעירי אגודת חב"ד, מציינים כי כלל גדולי התורה והחסידות, אליהם הם עלו, בירכו בחמימות את המשתתפים ורובם הגדול אף הצהירו כי יטריחו את עצמם להשתתף באירוע המיוחד שיתקיים מחר, אירוע שכל כולו הוא כבוד התורה והאדרת התקנה הקדושה של הלימוד היומי ברמב"ם כפי שתיקן בשעתו הרבי מליובאוויטש, אליו הצטרפו ברבות השנים גדולי התורה והחסידות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר