חוק איחוד משפחות

כך מנסה הקואליציה לקנות את יו"ר רע"מ

בניסיון להשיג את תמיכת רע"מ לחוק איחוד איחוד משפחות, השר זאב אלקין, העביר למנסור עבאס הצעה מפתה. ב'ליכוד' הגיבו: "בנט ממשיך במכירת חיסול של המדינה" (חדשות, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מנסור עבאס ובנט. ארכיון (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

בקואליציה מנסים בכל דרך להעביר את חוק איחוד משפחות, החוק שקורע את הקואליציה, שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, פנה ליו"ר רע"מ והעביר לו הצעה מפתה, כך דווח הערב (רביעי) ב'חדשות 12'.

על פי הדיווח, ההצעה כוללת תפקיד של סגן שר במשרד הבינוי והשיכון, עם סמכויות, זאת בתמורה שרע"מ תצביע בעד החוק שלעת עתה היא מתנגדת אליו.

בנוסף, על פי הדיווח ב'כאן חדשות', השרים, שקד ואלקין הציעו לעבאס, לכנס אחת לחודש את הוועדה ההומניטרית לבקשת החרגות מהחוק.

מהליכוד נמסר בתגובה: "למה ראש הממשלה בפועל, מנסור עבאס, צריך עוד תפקיד סגן שר? בנט ממשיך במכירת חיסול של המדינה כדי להמשיך לכהן כראש ממשלה עם 6 מנדטים".

ח"כ בן גביר הגיב: "השר זאב אלקין הציע לרע"מ תפקיד סגן שר במשרד השיכון ובנוסף סגר עם ח"כ אחמד טיבי את התפקידים שתקבל רשימתו עבור תמיכה בהצבעות רגישות. ראשות ועדה, בנוסף לתפקיד סגן יו"ר כנסת ו-2 מושבים בוועדת כספים".

"ממשלת השמאל החלש נכנעת לתומכי הטרור וממשיכה למכור את מדינת ישראל לרע"מ והרשימה המשותפת. זה התחיל במכירת חיסול של הנגב, ותקציב של 54 מילארד שקל לרע"מ וממשיך בתפקידי מפתח בכנסת לרשימה המשותפת, בהסכם חשאי שאפילו לפרסמו בציבור הם מתביישים".

בן גביר הוסיף: "השמאל של "ימינה", יודעים שהציבור מאס בבוגדים שיעשו הכל כדי לשמור על הכסא, גם במחיר כואב של שיתוף פעולה עם האויב".

בציונות הדתית תקפו ואמרו: "עוד לא עברו שבועים מהקמת ממשלת בנט-עבאס ומסחטת רע"מ בעיצומה. במקום להגיע איתנו להסכמות על חוק יסוד ההגירה שמונח על שולחן הכנסת ויאפשר סוף סוף פתרון ראוי לסוגיה במקום הוראת השעה המחוררת, מעדיפים בנט ושקד למכור את האינטרסים של מדינת ישראל כשעכשיו הם מציעים לתומכי הטרור על מגש של כסף, זרוע ביצועית להלבנת ההפקרות הערבית בנגב. אם למישהו זה לא היה ברור - ממשלת הטלאים שהקים בנט להגשמת מאוויו האישיים תעשה הכל כדי לשרוד גם במחיר מכירת כל האינטרסים הלאומיים והבטחוניים שיש לישראל. נעשה הכל כדי להפיל אותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר