רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: עזיבה ב'אחוות תורה', האושר של טל גן צבי ושמירת הנגיעה של פלדמן, ריקוד האוליגרכים, הש"סניקים והערבים, ה'שבבאניק' אצל קנייבסקי, ראש העיר החסידי שסלסל במזרחית ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': הרב זאב קשש, מי שהיה בעבר יו"ר ארגון 'איחוד הצלה' ומנכ"ל עיריית אלעד - החליט לסיים את תפקידו הנוכחי, כמנכ"ל רשת הכוללים 'אחוות תורה', כך נודע ל'זופניק'. ההחלטה התקבלה לאחר שהיעדים אותם הציב בתחילת דרכו – יצאו אל הפועל, בפרט בשנת ה'קורונה'. כעת, קשש בדרך לכבוש את היעד הבא.

ואם בזאב קשש עסקינן, בשמחת נישואי בנו שנערכה באולמי 'נאות ירושלים', התייצבו רבנים, חברי כנסת ואישי ציבור לאחל 'מזל טוב'. בין המשתתפים: חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב, יעקב אשר, ינון אזולאי, אוריאל בוסו, משה אבוטבול, אליהו ברוכי, ראש עיריית בני ברק אברהם רובנישטיין ויענקי קנייבסקי.

(צילום: רונן שטלצר)

רגע לפני שנמשיך, אי אפשר בלי הצצה לתוכנית המסעירה "כוכב המג'יק קאס" המשודרת מיד יום רביעי ב'כיכר השבת' - בדרכה להכתיר את ילד הפלא הבא של ישראל. ובכן, בתוכנית 'המבקר' הפופולרית בהגשת נתנאל לייפר מתארח מדי שבוע משה מנס עם אי אלו חשיפות דרמטיות לקראת הפרק הבא של התוכנית. אלא שהפעם, הפינה כמעט צולמה מחדש ובאולפן היה סוער. צפו בווידאו...

ימים ספורים לאחר שמונה לראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, נפתלי בנט, לכד 'זופניק' את טל גן צבי ברגע של אושר עם פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, במשכן הכנסת. 'זופניק' בהלם: הרי רק לרב יצחק פינדרוס מותר לדבר עם אנשי 'ימינה'...

ואילו את סופר 'בקהילה', יצו פלדמן, ראינו "שומר נגיעה" מטל גן צבי, בעקבות החרם על ממשלת הזדון.

מחלקת האקטואליה ברדיו 'קול ברמה' יצאה ליום גיבוש בצפון. בכירי הרדיו, ישראל כהן, יקי אדמקר ויעקב גרודקה, נצפו מתאבקים באבק הריינג'רים ונהנים.

לאחר מכן הם כבר ישבו וסעדו את לבם בסעודה מפנקת בבחינת 'וקווי ה' יחליפו'.

אחרי הקמת ממשלת השינוי - פרשן 'קול ברמה' ישראל כהן נצפה כשהוא נח על שפת הבריכה בפנטהאוז יוקרתי בקיסריה במסגרת יום הגיבוש.

תלמידי ישיבת "תולדות צבי" סיימו מסכת וכפרס, ביקשו מהרושיבה, להשתתף בגמר 'הקול הבא' של 'קול חי', השדרן והמגיש מנחם טוקר סידר להם את ההשתתפות, וכהוקרה הוא קיבל לביתו מכתב מרגש ושי צנוע.

בחתונת בן זקוניו של הגר"מ מלכא, רבה של אלעד, ראינו את האוליגרכים מיכאל ויצחק מירילשוילי בריקוד סוער.

במהלך שמחת החתונה נצפה הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו בסוד שיח עם מיכאל מירילשוילי.

אביו של החתן, הגר"מ מלכא, הפגין ידע נרחב בסלסולים כשלצידו מתענג צוריאל קריספל יחד עם כל הציבור.

את הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ראינו בשיחה אישית עם המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן (הרנטגן) בחתונת נכדו של האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא.

חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב דוד יוסף תועד בכניסתו לשיעור בישיבה הגדולה 'בית אליעזר'.

(צילום: יהודה רז)

יום ראשון, שעה לאחר חצות הלילה, אל ציונו של בעל ה'שפע חיים' מצאנז זי"ע נכנס הגאון רבי מרדכי גרוס, שמדליק נר לרגל היארצייט ונושא תפילה חרישית.

את המשפיע החסידי רבי מיילך בידרמן ראינו בהדלקת נר התמיד בציון רבי שמעון בר יוחאי, כשלצדו הגבאי ר' אלי דויטש.

צלם 'כיכר השבת' האגדי, חיים גולדברג, נצפה במהלך הפגנה בשכונת גאולה הירושלמית כשהוא מצלם מכל כיוון אפשרי. כבוד!

(צילום: אליעד ירושלמי)

אחר כך מצאנו את חיים גולדברג שלנו גם בשכונת שייח ג'ראח הבוערת. כאשר המקום נראה כמו זירת מלחמה, הצלם שלנו חבש קסדה כאמצעי מגן במטרה להביא את התיעוד הכי מקצועי.

(צילום: יוסלה ברגמן - זירה פוליטית)

בזמן ש'זופניק' יצא להליכת לילה הוא זיהה את ישי כהן בשיחה עם יבגני זרובינסקי, האיש והרשתות החברתיות. לשאלת 'זופניק' מדוע יבגני מסתיר את הפה במהלך השיחה, הוא הגיב: "נפלה לי שן".

ואילו את הפוליטי של 'כיכר', רפאל כהן, ראינו השבוע ממתין לאוטובוס כאחד האדם ממש.

מסתבר שקשה לנתק את הש"סניקים מהח"כים הערבים – גם כאשר האחרונים תומכים בממשלה שהחרימה את החרדים. וכך 'זופניק' לכד את ח"כ משה ארבל בסוד שיח מעמיק עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס.

כאשר 'זופניק' אך סובב את הראש הוא תפס את יהודה אבידן, הקול של ש"ס, בשיחה עם ח"כ אחמד טיבי.

הצלם ארייה לייב אברמס טס השבוע לצילומים בארצות הברית ולא ויתר על הסלפי מהמטוס עם המסכות.

מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, שעלה השבוע לכותרות עם החשיפה ששימש כיועץ הסתרים של המחאה נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, נצפה השבוע במגדל עזריאלי שרונה שבתל אביב.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בשמחת בר המצווה לבנו של ר' אריה קנייבסקי נכדו של מרן הגר"ח קנייבסקי ראינו את כוכב הסדרה 'שבאבניקים', ישראל אטיאס, שבא לאחל מזל טוב.

(צילום: דוד זר)

‏גם איש העסקים משה חוגג, הבעלים של קבוצת הכדורגל 'בית"ר ירושלים', הגיע לאחל מזל טוב לנכדו של שר התורה, כשהוא מלווה בפקח של גדולי הדור, אדיר מעטו.

(צילום: דוד זר)

בהמשך הערב ראינו את הלוביסט החרדי אליהו ארנד יחד עם בכירי המשטרה ממ"ר דן נצ"מ דני חדד וסנ"צ שי תירם קצין אג"מ של מרחב דן, כשהם משוחחים עם הרב ישראל ולך נכדו של הגר"ח וגיסו של אריה קנייבסקי.

(צילום: דוד זר)

חבר הכנסת מאיר פרוש, סגן השר לשעבר, נצפה שמח וטוב לב בשמחת השבע ברכות האחרון לנכדו בירושלים.

ואילו את אריה דרעי ומשה גפני ראינו משתתפים בשמחת החתונה לנכדו של יעקב ליצמן.

(צילום: שרוליק דייטל)

במעלית של אולמי 'סיטי טאואר' תפסנו בפריים אחד את ראשי הערים משה ליאון (ירושלים) ואברהם רובינשטיין (בני ברק) ‏כשהם בדרכם לאחל מזל טוב לשמוליק גרינברג לרגל נישואי בנו.

סגן ראש עיריית ירושלים היוצא יוסי דייטש שצפוי להתמנות לתפקיד מ"מ חבר הוועדה המחוזית לתכנון ובניה – נצפה כשהוא נושא תפילה חרישית בציון הרשב"י במירון.

כוכב הרשת החרדי שוקי סלומון, ממגישי התכניות ב'כיכר השבת' והנגיד שמוליק הלפרין טסו השבוע לחופשה בשילוב אי אלו עסקים בארצות הברית.

מאחורי הקלעים באירוע הגדול של חב"ד - סיום הרמב"ם מחזור 40 של צעירי אגודת חב"ד, שנערך בבריכת הסולטן בירושלים, תפסנו את הזמר נמואל הרוש מתעדכן בחדשות 'כיכר השבת' רגע לפני שעולה לבמה.

(צילום: חיים פרוכטר)

ואם בחב"ד עסקינן, אז הנה ח"כ משה אבוטבול מש"ס כשהוא מפרגן לח"כ עמיחי שיקלי מ'ימינה' על ראיון שהעניק לעיתון כפר חב"ד בראשות העורך מנחם כהן.

את האדמו"ר ממעז'יבוז' ראינו כשהוא מפזז בריקוד סוער בשמחת האירוסין לבתם של אנשי האופנה והעסקים עזרא ואביבית ויצמן.

(צילום: צביקה כהן)

במסגרת מסע מנהיגות לפולין "עדים לנצח", נצפה העיתונאי קובי בורנשטיין, שסחף את חברי המסע בשירה מרגשת, בתפילה ממעמקי ליבו בציון ר' אלימלך מליז'ענסק – או כמו שראש הממשלה בנט קורא לזה: רבי אלימלך מליז'אניק.

רגע לפני שחזרו לארץ הקודש, נצפה המשפטן הצעיר רועי אוסדיטשר והיועץ רפי פרלשטיין בשיחה ארוכה עם איש התקשורת יחיאל אברהם, בנושאי היחס החרדי לממשלה החדשה והסכנות הטמונות לבחורי הישיבות ואברכי הכוללים.

בכניסה למוזיאון אושוויץ ראינו את אברומי לינשה שלנו מ'כיכר השבת', שנטל חלק במסע המיוחד אך לא וויתר על תמונה עם הכיתוב "העבודה משחררת".

אבי שושן, הדובר של בית החולים 'איכילוב' התל אביבי, הגיע לעיר התורה והחסידות בני ברק בכדי להשתתף בשמחת בר המצווה לבנו של בנצי פורגס, חסיד בעלזא המשמש כאח בכיר במיון בית החולים, שהפך בשנת הקורונה לכוכב תקשורתי המקדש שם שמים בהליכותיו.

רבה של ירושלים הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר בירך בחביבות את מקורבו ניסים אלקסלסי בחתונת בתו במרכז האירועים 'אווניו'. בחתונה השתתף גם ראש הסגל הנכנס בלשכת ראש הממשלה, טל גן-צבי.

באותה חתונה ראינו את ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין מברך בהברה ספרדית בשבע ברכות.

ומי שכובד באירוע לשמש כשליח ציבור בתפילת ערבית היה מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן.

עסקנים ואישי ציבור חגגו יום הולדת בהפתעה לאיש החסד חונה דייטש במסעדת 'ברעלה' בגבעת שאול בירושלים. מזל טוב חונה!

(צילום: דודי בן חמו)

את היועץ האסטרטגי גואל ועקנין ראינו ב'לחיים' עם רבי משה אביחצירא, בחתונת אחיינו בן הגה"צ רבי יצחק אבוחצירא שנערכה במתחם האירועים אווניו.

(צילום: יעקב כהן)

באותה חתונה ראינו את האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא מברך במאור פנים את רב הסלבס מרדכי חסידים.

(צילום: יעקב כהן)

מתי טוכפלד, הכתב הפוליטי של 'ישראל היום', נצפה השבוע נושא דברי חיזוק בהתוועדות חב"ד ב-770, עם כל הלבוש החב"די.

(צילום קרדיט: מ.מ.ל)

בהמשך, בלב שכונת קראון הייטס, נצפה מתי טוכפלד משוחח עם הרב עידו ובר-ארליך ובנו העיתונאי אריה ארליך מעיתון 'משפחה'.

(צילום: הבנש"ק)

בהילולת האדמו"ר רבי שלום איפרגן זצ"ל שערך המקובל הרב נתנאל שריקי ראינו את חברי הכנסת של ש"ס אוריאל בוסו ומיכאל מלכיאלי יחד עם ח"כ ניר ברקת מ'הליכוד' בשיחה פוליטית עם הרב.

מעבר למחיצה ראינו את שולה זקן, מי שהיתה ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

אחדות מוזיקלית: גדול הזמר היהודי מרדכי בן דוד נצפה ביום שישי האחרון במקסיקו כשבידו מגזין 'קול פליי' עם השער על הזמר אברהם פריד.

אותו מרדכי בן דוד נצפה השבוע בחתונה בקראון הייטס כשהוא מגיע לאחל מזל טוב כאחד האדם.

(צילום: מ.מ.ל)

בין ניגון לניגון באחד האירועים השבוע ראינו את המעבד והמנצח יואלי דיקמן עושה שטייגען ולומד דף היומי בחברותא.

ברכת מזל טוב לזמר והחזן בערל צוקר שהתחתן במונסי שבניו יורק.

ברכת מזל טוב לזמר החסידי מנדי ג'רופי לרגל חתונת בתו. על החלק המוזיקלי הופקדה תזמורתו המורחבת של מאסטרו בני לאופר וגדולי הזמר החסידי.

(צילום: אלי לב)

רגע לפני הקידוש שייערך השבת נצפה אבי הבת ונגן הקלרינט, דוד קליגר, מתכונן במרץ. אז אם אתם השבת בבני ברק ורוצים ליהנות ולאחל מזל-טוב, 'זופניק' עם כל הפרטים: הקידוש ייערך אי"ה בבית מדרשו של האדמו"ר מזידיטשויב רחוב הרב שך 54 ב"ב (צמוד לזלאטשוב), התחלת התפילה 9:45, קידוש משוער - 11:30.

(צילום: איתמר זינגר)

איש העסקים והביטוחים יוסי רפאלי ניצל את הנופש ליהנות מרכיבה על סוסים. 'זופניק' בטוח שהסוס מחזיק בתעודת ביטוח.

רב הסלבס מרדכי חסידים, איש העסקים רמי לוי ובנו ויו"ר ש"ס ומ"מ ראש העיר ברמלה מאור אשש השתתפו השבוע באירוע סיום מסכת.

שדרן הרדיו הבכיר מושיקו שטרן נכנס לברכה והתייעצות אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, כשהוא מלווה במקורבם של גדולי ישראל שמעון ברדי.

אשת התקשורת אושרת דיין מועלם מ'רשת 13' - עברה תאונת דרכים בעת שהיתה בדרכה למקום העבודה וניצלה בנס. ל'זופניק' היא סיפרה: "עברתי תאונה חזיתית עם משאית, כריות אוויר נפתחו והרכב מושבת. היה לי נס גדול ב"ה ומצווה לפרסם נס. עברתי בדיקות בבית חולים והכל בסדר. עכשיו אני בבית נחה. שמרו על עצמכם בדרכים".

בעיתון 'הדרך' של ש"ס מינו את הגברת מוריה אשר רעייתו של הזמר שלמה אשר לעורכת מגזין "אם הדרך" לנשים.

בשוק מחנה יהודה ראינו את השחקן המתחזק אביב אלוש עושה לביתו וגם טורח ומצטלם עם מעריצים.

(צילום: יהודה כהן)

ברכת מזל טוב למנכל זק"א ישראל חזי שבקס לרגל אירוסי בתו עם הבחור מאור שוטן מבחירי ישיבת 'קול תורה'.

(צילום: לירז זר)

רגע לפני עליית העונה השנייה של הסדרה 'שבאבניקים' ב-HOT - כוכבי הסדרה נצפו בצילומים אחרונים בתחנת הרכבת סבידור בתל אביב.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר