אסון הטביעה

החלה חקירת נסיבות מותו של בחור הישיבה נחמיה אהרוני

המשטרה החלה לחקור את נסיבות מותו של הנער בן ה-14 נחמיה אהרוני ז"ל שטבע אתמול במהלך טיול שנתי אליו יצא עם ישיבתו. מנהל הישיבה והרב שלו נעצרו לחקירה ושוחררו למעצר בית (חרדים)

נחמיה אהרוני ז"ל (צילום: באדיבות המצלם)

על רקע האסון הכבד והכואב שהתרחש עם מותו של תלמיד הישיבה נחמיה אהרוני ז"ל מבית שמש במהלך טיול, הקפיא המשרד את טיולי הישיבה. ממשרד החינוך נמסר כי האירוע על כל היבטיו מצוי בחקירת משטרה ועם הצגת המסקנות המשרד ילמד אותן באופן יסודי, ויפעל בהתאם לממצאים.

צוותי מקצוע פסיכולוגים ויועצים חינוכיים נשלחו את הישיבה כדי ללוות את התלמידים ואת המורים ולתת להם תמיכה, סיוע וטיפול. הצוות ימשיך ללוות אותם במהלך התקופה הקרובה. בנוסף, ילווה משרד החינוך את המשפחה וייתן לה סיוע ותמיכה.

כזכור, הלילה סמוך לחצות, לאחר שעות של חיפושים אותרה גופתו של הנער בן ה-14 בתוך מקווה מים בפארק האקליפטוס הסמוך לעיר בית שמש. על פי דיווחים של חבריו לישיבה, נחמיה חזר כבר לאוטובוס בסיום הטיול אך נזכר ששכח משהו וחזר אל המקום כדי לקחת אותו ולא שב. במהלך כמה שעות נערכו אחריו חיפושים על ידי כוחות משטרה ומסוק היחידה האווירית, משמר הגבול, יל"מ כב"ה, מתנדבי יחידת חילוץ עציון - יהודה ומתנדבים רבים נוספים בסיוע ציוד הנדסי וייעודי.

במסגרת חקירת המקרה הטרגי, עצרה המשטרה הלילה את המנהל והמורה במוסד החינוכי והם הועברו לחקירה שלאחריה נכלאו. בתום חקירתם הוחלט הבוקר לשחררם בתנאים מגבילים של מעצר בית למשך 5 ימים.

ההלוויה של הנער נחמיה אהרוני ז"ל, תצא בשעה 13:30 בבית העלמין בבית שמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר