פגישת פרידה

ביידן לריבלין: "לאיראן לא יהיה נשק גרעיני במשמרת שלי"

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, נפגש הלילה עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, שאמר לו כי: "לאיראן לא יהיה נשק גרעיני במשמרת שלי" • ריבלין: "יכולים לא להסכים אבל אנחנו סומכים עליכם" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ביידן וריבלין, הערב (צילום: חיים צח / לע"מ)

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, נפגש הלילה (שני), שעון ישראל, עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, למה שהוגדר כמפגש פרידה של הנשיא ריבלין מתפקידו.

נשיא ארה"ב ביידן אמר לנשיא ריבלין כי: "לאיראן לא יהיה נשק גרעיני במשמרת שלי". ריבלין השיב לביידן: "אנחנו יכולים לא להסכים אבל אנחנו סומכים עליכם".

ביידן וריבלין בחדר הסגלגל (צילום: חיים צח / לע"מ)

הנשיא ביידן אמר בשיחתו עם ריבלין: "הצוות שלי עומד בקשר רציף עם הממשלה החדשה בישראל. אני מצפה לארח את ראש הממשלה, בנט, בבית הלבן בקרוב מאוד. ישראל וארצות הברית ימשיכו לעבוד יחד כדי לקדם שלום ויציבות באזור".

לדברי ריבלין: "לידידים שכמותנו יכולות להיות מחלוקות מפעם לפעם, אך אלה לעולם לא יסכנו את היחסים ההדוקים שלנו. המשימה המשותפת שלנו חוצה את הגבולות המפלגתיים והפוליטיים. גם כשהנהגה משתנה, המחויבות שלנו, אומה לרעותה, נותרת איתנה".

נפרדים. נשיא המדינה ונשיא ארה"ב (צילום: חיים צח / לע"מ)

נשיא המדינה הדגיש: "הקשרים בין שתי האומות שלנו היו מאז ומתמיד מבוססים על הערכים המשותפים שלנו, ערכי הדמוקרטיה והליברליות. אנחנו שותפים, שלומנו קשור בשלומכם".

בסיום דבריו הוסיף ריבלין: "בשם העם הישראלי אני מודה לך ולעם האמריקני על התמיכה הבלתי מסויגת שלך בישראל ועל פועלך למען ביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר