סוער גם באופוזיציה

ח"כים מ'הליכוד' יפרשו? ה'מעורבים' מכחישים

"דיווח" שיוחס לגדעון אלון - והוכחש, טען כי אבי דיכטר וקרן ברק, בדרכם לממשלת השינוי; דיכטר מיהר להכחיש ומיקי זוהר הגיב: "ניסיון מביש של גורמים בקואליציה" (חדשות, פוליטי)

נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

האם פניהם של חברי כנסת ב'ליכוד' - לפרישה מהסיעה, במסגרת החוק החדש שמקדמת הקואליציה, שנועד לאפשר לארבעה ח"כים לפרוש ולהקים סיעה חדשה, במקום המצב כיום שמחייב פרישה של שליש הסיעה?

בדיווח שרץ ברשת ויוחס לגדעון אלון, ששימש בעבר ככתב הפרלמנטרי של 'ישראל היום', נטען כי "ח"כ אבי דיכטר וח"כ קרן ברק מהליכוד במגעים מתקדמים עם השר זאב אלקין להצטרף לממשלת השינוי".

תחילה היה זה ח"כ אבי דיכטר שמיהר להכחיש, וכתב: "יש כנראה למישהו חלום רטוב שאני אעזוב את תנועת הליכוד. זה לא עומד לקרות. ציוצו של 'גדעון אלון' שמופעל ע"י מישהו, מנותק מהמציאות ויטופל בנפרד".

גם גדעון אלון הכחיש קשר לפרסום וכתב: "מישהו פירסם בווטסאפ פייק ניוז חסר שחר בשמי על אבי דיכטר וקרן ברק כאילו הם מתכוונים לפרוש מהליכוד ומנהלים מגעים עם זאב אלקין מתקווה חדשה. אין לי שום קשר לידיעה הזו! היזהרו מזיופים!".

חבר הכנסת פטין מולא צייץ כי "הליכוד חזק ומלוכד מתמיד".

גם ח"כ מיקי זוהר הגיב ל"הפצת הפייק-ניוז על פורשים מהליכוד", ואמר כי "ברור לנו שמדובר בעוד ניסיון מביש של גורמים בקואליציה שבטוחים שיש ביכולתם לסכסך אותנו בתוך הליכוד. אני מקווה בשבילם שהם לא בונים על זה. הליכוד זו תנועה שורשית ובשונה מסער ואלקין, חבריה נאמנים לדרך ונשארים נאמנים ומאוחדים בדרך למטרה".

מוקדם יותר היום, ארבעה חברי כנסת מ'הליכוד' עלו על המוקד, בדפים הרשמיים של המפלגה, לאחר שנעדרו מההצבעות במליאה. "בניגוד להנחיה המפורשת שאין לעשות קיזוזים", נכתב בהודעת הליכוד, "יולי אדלשטיין התקזז עם יאיר לפיד ואבי דיכטר התקזז עם בני גנץ. קרן ברק כלל לא הגיעה ופטין מולא נעדר זו הפעם השנייה ברציפות. אי אפשר לקבל את ההתנהגות של אלה שעושים דין לעצמם וגורמים נזק עצום למאמץ המשותף של מחנה הימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר